تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
کد خبر: ۱۹۸۹۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مردم برای حفظ سلامت خود ۱۳ بدر در خانه بمانند
 سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به ممنوعیت تردد غیرضروری در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین در این شهرستان گفت: مردم برای حفظ سلامت خود، ۱۳ بدر در خانه بمانند.

امید بن عباس روز دوشنبه با اشاره به مصوبات  جدید در راستای مبارزه با شیوع کرونا در دزفول بیان کرد: با تصمیم ستاد مبارزه با شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره شیوع این بیماری و اجرای طرح ملی فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور حفظ سلامت مردم و هماهنگی انجام شده، با هماهنگی با فرماندار شوش ، از امشب پل حمید آباد خروجی شهرستان دزفول به سمت شوش و بالعکس مسدود می‌شود.

وی افزود : با توجه به دستورالعمل ستاد مدیریت بیماری کرونا خوزستان و شهرستان، مراجعه شهروندان به بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها ممنوع است.

بن عباس ادامه داد: کلیه ورودی بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها در دزفول مسدود شده و ماموران انتظامی با افرادی که نسبت به حضور در اماکن عمومی اصرار کنند مطابق قانون برخورد می‌کند.
رییس ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان دزفول گفت: تمام مبادی ورودی و خروجی شهرستان دزفول در روزهای ۱۲ ، ۱۳ و ۱۴ فروردین بسته شده  و با توجه به مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا خوزستان سفر بین شهری در استان ممنوع است.
وی افزود: علاوه بر ممنوعیت سفرهای درون استانی، تردد درون شهری نیز با محدودیت همراه خواهد بود و فقط به ترددهای ضروری مجوز داده می‌شود و اجازه تردد شلوغ و پر ازدحام درون شهری داده نمی‌شود.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با درخواست از مردم برای ماندن در منزل در روزهای ۱۲ ، ۱۳ و ۱۴ فروردین ادامه داد: ویژه برنامه‌های مفرحی توسط رادیو دزفول برای شهروندان در دو نوبت صبح و عصر در نظر گرفته شده که زمان پخش آنها  اعلام می‌شود.

وی  از شهروندان دزفول خواست نسبت به اجرای تصمیمات ستادمدیریت بیماری کرونا همچون گذشته نهایت همکاری را داشته باشند و این ستاد  را در قطع زنجیره انتقال و شیوع کرونا ویروس کمک کنند.
تاکنون ۱۲ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در دزفول جان باخته اند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار