تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۱۹۹۰۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول خبر داد:
برخورد با مردمی که در اماکن عمومی دزفول حضور یابند
  سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با تأکید بر ممنوعیت تردد در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین، گفت: مأموران انتظامی با افرادی که نسبت به حضور در اماکن عمومی اصرار کنند مطابق قانون برخورد می ‌کند.

امید بن عباس اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بیماری کرونا و قطع زنجیره شیوع این بیماری و اجرای طرح ملی «فاصله‌گذاری اجتماعی» به منظور حفظ سلامت مردم، با هماهنگی‌های انجام شده با فرماندار شوش، پل حمیدآباد خروجی شهرستان دزفول به سمت شوش و بالعکس تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

وی افزود: با توجه به دستورالعمل ستاد مدیریت بیماری کرونا خوزستان و شهرستان، مراجعه شهروندان به بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها نیز ممنوع است.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول ادامه داد: همه ورودی بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها در دزفول مسدود شده‌اند و مأموران انتظامی با افرادی که نسبت به حضور در اماکن عمومی اصرار کنند مطابق قانون برخورد می‌کنند.

بن عباس با بیان اینکه تمام مبادی ورودی و خروجی شهرستان دزفول در روزهای ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردین بسته شده‌اند، گفت: با توجه به مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونا خوزستان سفر بین‌شهری در استان نیز ممنوع است.

وی اضافه کرد: علاوه بر ممنوعیت سفرهای درون استانی، تردد درون‌شهری نیز با محدودیت همراه خواهد بود و فقط به ترددهای ضروری مجوز داده خواهد شد و اجازه تردد شلوغ درون‌شهری داده نمی‌شود.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با تأکید بر اینکه مردم در روزهای ۱۲، ۱۳ و ۱۴ فروردین در خانه بمانند، یادآور شد: مردم برای حفظ سلامت خود و قطع زنجیره انتقال در روز ۱۳ بدر در خانه‌هایشان بمانند.

بن عباس در پایان تأکید کرد: از شهروندان دزفول تقاضا می‌شود نسبت به اجرای تصمیمات ستاد مدیریت بیماری کرونا همچون گذشته نهایت همکاری را داشته باشند و این ستاد را در قطع زنجیره انتقال و شیوع کرونا ویروس کمک کنند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار