تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۹۹۰۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۶۰ درصد از قراردادها را پرداخت کردیم/ بهتر است لیگ ادامه پیدا کند
رییس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان می‌گوید به صلاح است که رقابت‌های لیگ برتر ادامه پیدا کند.
 عطا بهادری، رییس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان  در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار کرد: به خاطر بحران کرونا برنامه‌ها و تمرین تیم تعطیل است. قطعا برای بازیکنان خطرناک است اگر شروع به تمرین گروهی کنیم. ضمن این‌که به یک باره نمی‌شود به تمرینات سنگینی بپردازند چراکه به بازیکنان فشار خواهد آمد و حتی ممکن است مصدوم شوند. ما اکنون تابع سازمان لیگ، فدراسیون و هیات دولت هستیم و آن‌ها تصمیم می‌گیرند. این یک اتفاق جهانی است. بازیکنان حرفه‌ای هستند و در خانه تمرین می‌کنند و ما هم گوش به زنگیم تا بعد از عبور از این بحران تمرینات‌مان را شروع کنیم.

وی درخصوص لغو یا ادامه لیگ گفت: فکر نمی‌کنم ادامه لیگ لغو شود. قطعا سازمان لیگ و فدراسیون تصمیم خوبی خواهند گرفت چرا که اگر لغو شود تکلیف سهمیه‌های آسیایی و تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر هم مشخص نمی‌شود. تیم ما هم شانس کسب سهمیه آسیایی دارد و هم در جمع چهار تیم جام حذفی قرار گرفته است. به نظر من به صلاح است که بازی‌ها برگزار شود و با همین روال ادامه پیدا کند. من فکر می‌کنم هر زمانی هم که بخواهند لیگ را شروع کنند هم باید فرصت آماده سازی به تیم‌ها را بدهند و سپس ادامه بازی‌ها را برگزار کنند. قطعا جلساتی برگزار خواهد شد تصمیمی گرفته می‌شود.

رییس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره وضعیت مالی نفتی‌ها عنوان کرد: ما ۶۰ درصد از قرارداد اعضای تیم نفت مسجدسلیمان را پرداخت کردیم و تنها تیمی هستیم که این مبلغ را برای اعضایش پرداخته و ازین مساله بسیار خوشحالیم. قطعا با مشکلاتی مواجه هستیم اما با تمهیداتی اندیشیده شد توانستیم با کمک نماینده شهر مسجد سلیمان، مدیرعامل مناطق نفت خیز، استاندار خوزستان و مسوولان دیگر که بسیار کمک کردند این مشکل را رفع کنیم و ازین بابت خوشحال هستیم. باید تلاش کنیم همه مشکلات را رفع کنیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار