تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۱۹۹۰۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف ۶۰ هزار لیتر نفت خام سرقتی در اهواز
  فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ۶۰ هزار لیتر نفت خام سرقتی در اهواز کشف و چهار نفر از عاملان اصلی این سرقت دستگیر شدند.

سردار حیدر عباس زاده در بیان جزییات این خبر بیان کرد: به دنبال خبری مبنی بر سرقت نفت خام از طریق انشعاب غیرمجاز خط اصلی انتقال نفت در حوزه یکی از روستاهای اهواز، موضوع در دستور کار عوامل اطلاعات نیروی انتظامی اهواز قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی محل بارانداز و دپو سوخت سرقتی را شناسایی و با مراقبت شبانه روزی ، حصول اطمینان از حضور سارقان و قاچاقچیان سوخت، نسبت به بازرسی و دستگیری متهمان اقدام کردند که در نهایت مقدار ۶۰ هزار لیتر نفت خام کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: دراین رابطه  چهار نفر از عاملان و سارقان دستگیر و ۲ دستگاه تریلر نفت کش توقیف شد.

 فرماندار باغملک گفت: جاده صیدون از توابع باغملک به سمت استان کهگیلویه و بویراحمد تا اطلاع ثانوی مسدود است.

محمد نجاتی‌پور بیان کرد: جاده بخش صیدون باغملک به سمت دیشموک در استان کهگیلویه و بویراحمد برای جلوگیری از شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی مسدود است و ترددی در آن صورت نمی‌گیرد.

وی از همکاری و همراهی مردم بخش صیدون با مسوولان و رعایت توصیه‌ها و رهنمودهای بهداشتی تشکر کرد و افزود: علاوه بر مسدودشدن جاده صیدون به سمت کهگیلویه و بویراحمد، در سایر مبادی ورودی باغملک نیز کنترل شدیدی از سوی عوامل مربوطه به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: ادامه کنترل‌ شدید و محدود کننده در سطح شهرستان باغملک برای مقابله با ویروس کرونا ضروری است.

فرماندار باغملک با درخواست از مردم برای پرهیز از تردد غیرضروری در این شهرستان گفت: قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا وظیفه‌ای است که روی دوش همه ما قرار دارد و با این کار می‌توانیم سلامت خود و جامعه را تضمین کنیم.

جاده صیدون به دیشموک به طول حدود ۳۰ کیلومتر ۲ استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را به هم متصل می‌کند. این جاده از یک منطقه سخت‌گذر عبور می‌کند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار