تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
کد خبر: ۱۹۹۰۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رسیدگی به حدود ۱۷ هزار پرونده در تعزیزات خوزستان
مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: شعب تعزیرات حکومتی خوزستان پارسال به ۱۶ هزار و ۹۹۰ فقره پرونده تعزیرات رسیدگی کردند.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعزیرات حکومتی خوزستان، نعمت اله بیرانوندی بیان کرد: دستگاهای ناظر در خوزستان پارسال ۱۷ هزار و ۲۲۵ فقره گزارش به شعب تعزیرات حکومتی فرستادند که به ۱۶ هزار و ۹۹۰ فقره از این پرونده‌ها رسیدگی شد.

وی ادامه داد: ۱۳ هزار و هفت فقره از پرونده‌های رسیدگی شده در حوزه کالا و خدمات، سه هزار و ۱۴۰ فقره در حوزه قاچاق کالا و ارز و ۸۴۳ فقره در حوزه بهداشت، دارو و درمان بوده است.

بیرانوندی بیان کرد: محکومان پرونده‌ها در مجموع به بیش از یک هزار و ۵۵۳ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه احکام برخی پرونده‌ها مورد تجدیدنظر خواهی محکومان واقع شده این پرونده‌ها  هم اینک در شعب تجدید نظر تعزیرات حکومتی درحال رسیدگی هستند.

دبیر کمیسیون امور تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: تاکنون ۱۲ هزار و ۲۶ فقره پرونده نیز در شعب اجرای احکام مختومه و در حدود ۲۵۰ میلیارد ریال از محکومان وصول شد.

وی  با تشکر ازدستگاه‌های ناظر اظهارامیدواری کرد تا با همکاری و همراهی همه دستگاه‌های ناظر و استمرار تلاش تعزیرات حکومتی در خوزستان، امسال که به فرموده رهبر معظم انقلاب به نام سال جهش تولید مزین شده بتوان با حمایت از تولید داخلی به ویژه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و تسهیل فضای کسب و کار و کوتاه کردن دست متخلفان اقتصادی نقشی در اجرای منویات والای معظم له در جهت جهش تولید داخلی داشته باشیم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار