تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶
کد خبر: ۱۹۹۰۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سهم معلمان آبادانی از کرونا آموزش از طریق فضای مجازی
  رییس اداره آموزش و پرورش آبادان گفت:شرایط لازم برای آموزش دانش‌آموزان آبادان از طریق فضای مجازی و شبکه اجتماعی شاد آموزش و پرورش از روز شنبه ۱۶ فروردین فراهم شده است.

حبیب اله رمضانی بیان کرد:در این برنامه آموزش‌ لازم به دانش‌آموزان از طریق پیام رسان‌های داخلی انجام و مدیران، دبیران و معلمان مدارس با نحوه ارایه تدریس آشنا شدهاند.

وی افزود: برای هر پایه تحصیلی سرگروه‌های آموزشی تعیین و فایل‌ها و محتوای آموزشی الکترونیکی برای دانشآموزان ارسال و پاسخ‌ها نیز دریافت می‌شود.

رمضانی ادامه داد: فرهنگیان، مدیران، معلمان و مجموعه کادر آموزشی از ابتدای شیوعبیماری کرونا آموزش‌های خاصی را به کار گرفتند و آموزش پیشگیرانه مبارزه با بیماری کرونا برای دانش‌آموزی از طریق فضای مجازی انجام شد.

وی در خصوص تعطیلی مدارس نیز گفت:احتمالا تا پایان فروردین جاری مدارس تعطیل باشند و منتظر تصمیم نهایی در خصوص چگونگی حضور دانش‌آموزان در واحدهای آموزشی هستیم.

وی در خصوص دانش آموزان کم برخوردار مناطق محروم نیز بیان کرد: برنامهریزی شده تا دانش‌آموزان کم برخوردار نیز توسط مدیران و معلمان از آموزش فضای مجازی دور نمانند و می‌طلبد تلاش بیشتری برای این دانش‌آموزان انجام شود.

به گزارش ایرنا ۶۳ هزار و ۸۲۰ دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در ۳۶۲ آموزشگاه ودر آبادان مشغول تحصیل هستند. سه هزار و ۲۲ معلم کار تدریس این دانش‌آموزان را به عهده دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار