تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
کد خبر: ۱۹۹۰۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اصناف غیرضروری در خوزستان همچنان تعطیل هستند
 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: دستورالعمل تعطیلی اصناف غیرضرور در استان به دلیل شیوع ویروس کرونا همچنان به قوت خود باقی است و اصناف مختلف باید از این دستورالعمل پیروی کنند.

  امیرحسین نظری با اشاره به انتشار اخبار کذب در خصوص بازگشایی و شروع به کار واحدهای صنفی و خدماتی از هفته جاری بیان کرد:  با توجه به تصمیم ابلاغی از سوی ستاد ملی و استانی کرونا در خصوص تعطیلی رسته های صنفی به جز واحدهای صنفی ضروری این ابلاغیه کماکان به قوت خود باقی است و تاکنون در خصوص شروع به کار دیگر رسته‌های صنفی هیچ گونه تصمیمی اتخاذ نشده است .

وی با بیان اینکه رعایت موازین از سوی مالکان مشاغل صنفی، خدماتی، تجاری و واحدهای تولیدی ضروری است ادامه داد: واحدهای صنفی توزیعی و خدماتی که مشمول ممنوعیت و محدودیت تردد و تجمع بوده و رسته های آنها قبلا در اطلاعیه های ستاد ملی و استانی کرونا اعلام شده است، تا اطلاع بعدی تعطیل می باشند.

نظری ادامه داد: فعالیت کلیه واحدهای تولیدی (باتوجه به تعطیلی سایت های اداری) با رعایت کامل موازین بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی و استانی کرونا – از تاریخ ۱۶ فروردین ماه بلامانع خواهد بود.

رییس سازمان صمت خوزستان بیان کرد: متعاقبا در صورت ابلاغ دستورالعمل جدید از سوی ستاد ملی کرونا، مراتب به اطلاع مالکان واحدهای صنفی توزیعی و خدماتی اطلاع رسانی می شود.

به دلیل شیوع ویروس کرونا و برای مقابله با انتظار هر چه بیشتر این ویروس دستورالعملی از سوی ستاد ملی و استانی کرونا مبنی بر تعطیلی اصناف غیر ضرور به جز واحدهای عرضه مواد غذایی ابلاغ شد.

روز گذشته اطلاعیه ای به نقل از اتاق اصناف خوزستان مبنی بر فعالیت دوباره تمامی اصناف در فضای مجازی منتشر شد که اتاق اصناف استان و سازمان صمت خوزستان آنرا تکذیب کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار