تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۹۹۰۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعطیلی کارگاه‌های ساختمانی خوزستان که به اصول بهداشتی بی‌توجه هستند
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان گفت: کارگاه‌های ساختمانی در خوزستان، با توجه به شیوع ویروس کرونا، در صورتی که به اصول بهداشتی و تذکرات داده شده در روند اجرای پروژه بی‌توجه باشند، تعطیل خواهند شد.

کمال دویده بیان کرد:در صورتی که ناظران ساختمانی در روند اجرای پروژه‌ها به موارد خلاف با اصول بهداشتی روبه رو شوند، به مالک و سازنده ساختمان تذکر خواهند داد.

وی ادامه داد: در صورتی که این تذکرات از سوی سازندگان مورد توجه قرار نگیرد، برابر اختیاراتی که مهندسان ناظر دارند، کارگاه ساختمانی با هماهنگی شهرداری‌ها تعطیل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه رعایت اصول بهداشتی در شرایط فعلی از ضروت‌ها در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است گغت:در راستای اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا رعایت بهداشت و حفظ سلامتی در پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر این ویروس در محیط‌های کارگاهی و خوابگاهی باید جدی گرفته شود.

دویده ادامه داد: مالک و پیمانکاران موظف هستند تمهیدات لازم برای پیشگیری از سرایت کرونا را زیر نظارت مهندس ناظر انجام دهند تا از این طریق، فردی در محیط کارگاه دچار بیماری نشود.

وی افزود: نظارت‌ها بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی در محیط کارگاه‌های ساختمانی با دقت و به صورت روزانه انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش برخی کارگاه‌های ساختمانی اصول بهداشتی را رعایت نمی‌کنند،و مالکان و پیمانکاران نیز تمایلی به تعطیل کردن پروژه‌ ندارند.

پیمانکاران و صاحبان پروژه‌ها می‌گویند ما به سرمایه‌گذار یا مالک تعهد داریم و باید پروژه را در مدت تعیین شده به اتمام برسانیم در غیر این صورت، باید جریمه پرداخت کنیم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار