تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۱۹۹۱۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۳ ایستگاه بهداشتی غربالگری بیماربابی در خرمشر فعال است
 معاون استاندار و فرماندار خرمشهر گفت: ۱۳ ایستگاه بهداشتی با همکاری بسیج در حال غربالگری و بیماریابی در این شهرستان، برای مقابله با ویروس کرونا است.

محمد حیدری به تشدید محدودیت‌ تردد محله به محله در خرمشهر  اشاره کرد و بیان کرد: یکی از دلایل افزایش تعداد بیماران کووید ۱۹ در این شهرستان اجرای طرح غربالگری و بیماریابی است.

وی افزود: آمادگی این را داریم که با همکاری ستاد کرونای استان و دانشکده علوم پزشکی آبادان شرایط بهتری برای مبتلایان به کرونا مهیا کنیم .
حیدری افزود: پایش و رصد در دستور کار ستاد مبارزه با بیماری کرونا قرار گرفت.
وی تعطیلی بازارهای روز و صفای خرمشهر را در راستای اجرای محدودیت‌ تردد طرح محله به محله  بیان کرد و گفت: اگر چه عرضه مواد غذایی و ارزاق عمومی مردم اشکالی نداشت اما با توجه به محدودیت فضا و استقرار دست‌فروشان در این بازارها خیابان منتهی به این بازارها مسدود و این ۲ بازار تعطیل شده است.
فرماندار خرمشهر افزود: به منظور تامین میوه در شهرستان خرمشهر اداره صمت، میوه مورد نیاز مردم این شهر را تامین، و به نرخ مصوب در ایستگاه‌های مختلف در حال توزیع است.
حیدری رعایت فاصله اجتماعی را از موارد مهم در جلوگیری از انتشار بیماری کرونا بیان کرد و گفت: اگر مردم همکاری نکنند این طرح با شکست رو به رو خواهد شد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر ادامه داد: همکاری مردم با طرح مبارزه با بیماری کرونا تضمین کننده سلامت آنها است لذا قطع زنجیره این بیماری فقط پیروی از شعار در خانه ماندن است.
حیدری افزود: همه دستگاه‌های اجرایی، خدمات درمانی و بیمارستان‌های خرمشهر تلاش خود را برای درمان بیماران کرونا را دارند و اگر آمار بیماران سیر نزولی پیدا کند، کاهش سختگیری ها اعمال می‌شود در غیر این صورت وارد مرحله دیگری از محدودیت می‌شویم.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار