تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۱۹۹۱۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تولید و توزیع ۴۰۰هزار ماسک توسط بانوان بسیجی خوزستانی
فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: مجموعه خواهران ما در حوزه‌های مقاومت پایگاه‌های بسیج فعالانه در حال تولید ماسک هستند تا جایی که ۴۰۰ هزار ماسک تولیدی آن‌ها در مناطق مختلف توزیع شده است.
سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با آخرین اقدامات قرارگاه شفا اظهار کرد: در راستای مبارزه با ویروس کرونا و رفع درگیری‌های ناشی از این بیماری، اقدامات قرارگاه شفا سپاه ولیعصر در بخش‌های مختلف به ویژه ضدعفونی همچنان ادامه دارد.


وی افزود: روز گذشته در شهرستان بهبهان طی یک رزمایش تمام شهرستان ضدعفونی شد و در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها نیز این اقدامات ادامه دارد.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان در تشریح سایر اقدامات عنوان کرد: برای دوخت و تهیه ماسک و لباس بیمارستانی مورد نیاز پرستاران، پزشکان و کادر درمانی کارگاه‌های ما به صورت روزانه در حال فعالیت هستند.

وی با تاکید بر اینکه کارهای جهادی حرکت بزرگی بود افزود: یکی از این کارگاه‌ها مجموعه فرهنگی ورزشی شهید جهان‌آرا اهواز است که تولید روزانه تا یک هزار لباس مخصوص کادر درمان را انجام می‌دهند.

شاهوارپور در رابطه با نیروهای جهادگر بانوان بیان کرد: مجموعه خواهران ما در حوزه‌های مقاومت پایگاه‌های بسیج فعالانه در حال تولید ماسک هستند تا جایی که ۴۰۰ هزار ماسک تولیدی آن‌ها در مناطق مختلف توزیع شده است.

وی افزود: بسته‌های بهداشتی به ویژه مواد ضدعفونی به تعداد قابل توجهی تهیه و توزیع شده است.

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: علاوه بر اقلام بهداشتی، ۴ هزار بسته‌ غذایی توزیع شده و ۳ هزار بسته دیگر جهت توزیع در مناطق محروم و افرادی با مشاغل روزمزد در دستورکار قرار گرفته است.

وی افزود: این حرکت در حال حاضر در اهواز کلید خورده اما در سایر شهرستان‌ها نیز دنبال خواهد شد و تا از بین رفتن این ویروس در کنار مردم و کادر بهداشت و درمان خواهیم بود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار