تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۱۹۹۱۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توزیع ۱۶۰ هزار ماسک در بیمارستان‌ها و دستگاه‌های خدمات‌رسان در خوزستان
 مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: تاکنون حدود ۱۶۰ هزار عدد ماسک فیلتردار و سه لایه بین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که مستقیم درگیر با بیماری کرونا هستند در سطح پنج دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی خوزستان، دستگاه‌های خدمات‌رسان ، نظامی و انتظامی و گروه‌های جهادی توزیع شده است.

کیامرث حاجی زاده بیان کرد: حدود ۹۰ هزار از کل ماسک‌های توزیع شده از سوی شرکت فولاد خوزستان و بقیه توسط اداره کل مدیریت بحران خوزستان تهیه شده‌اند.

وی گفت:تعداد ۲ هزار لباس حفاظتی نیز با حمایت و پشتیبانی شرکت صنایع فولاد خوزستان بین کادر درمانی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی توزیع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان خوزستان ادامه داد: در ۲ روز گذشته حدود ۵۰ هزار ماسک برای تحویل به اقشار آسیب‌پذیر به فرمانداری‌ها داده شد.

وی افزود: در این مدت آب ژاول مورد نیاز برای ضدعفونی از طریق پتروشیمی کارون در ماهشهر  تهیه و با درنظر گرفتن سهمیه، در اختیار فرمانداران و شهرداران سراسر استان قرار گرفت تا برای ضدعفونی معابر و اماکن عمومی مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش ایرنا ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار