تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۱۹۹۱۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
محدودیت‌های کرونایی تا کی باید بمانند؟
 رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه هنوز حتی به کنترل نسبی ویروس کرونا نرسیده‌ایم، گفت: محدودیت‌ها تا زمان اطمینان از قطع کامل چرخه انتقال، همچنان باید ادامه داشته باشند.

دکتر شکرالله سلمان‌زاده امروز ۱۷ فروردین‌ماه در گفتگویی تلویزیونی در خصوص نحوه تصمیم‌گیری برای فعالیت ادارات از هفته آینده، گفت: واقعیت این است که هنوز حتی به کنترل نسبی ویروس کرونا و این بیماری نرسیده‌ایم و مرتب شاهد موارد جدید ابتلا هستیم. 

 رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: موارد ابتلا در برخی استان‌ها نزولی و در برخی استان‌ها صعودی است. در خوزستان نیز مرتبا موارد جدید ابتلا به کروناویروس گزارش می‌شود و هرچند شیب ابتلا نزولی است اما واقعیت این است که این وضعیت تنها ناشی از محدودیت‌های اعمال شده است.

سلمان‌زاده بیان کرد: هرگونه رفع محدودیت و سهل‌انگاری در اعمال محدودیت‌ها و خوش‌بین بودن و فکر کردن به اینکه بیماری کنترل شده است، می‌تواند به افزایش بیشتر موارد ابتلا منجر شود.

وی تصریح کرد: روز گذشته (۱۶ فروردین‌ماه) شاهد افزایش تردد مردم در بازار بودیم و این موضوع بسیار بد است. هرگونه رفتاری که باعث تجمع مردم شود، ممکن است در روزهای آینده با افزایش موارد جدید ابتلا همراه باشد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تاکید کرد: محدودیت‌ها تا زمان اطمینان از قطع کامل چرخه انتقال، همچنان باید ادامه داشته باشند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار