تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۱۹۹۱۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعلام نحوه پیگیری شکایت‌های مردمی از نقض بخشنامه‌های ستاد کرونا
سخنگوی ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا گفت: شهروندان می توانند موارد تخلف از مصوبات این ستاد را از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ بعد از ظهر در روزهای کاری با این سامانه مطرح نمایند.
  رضا نجاتی سخنگوی ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا امشب در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به منزله مصوبات شورای عالی امنیت ملی است و برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی، سازمان ها، نهادها، شرکت های دولتی و خصوصی اصناف و… لازم الاجراست.

نجاتی پور افزود: همانطور که قبلاً هم اطلاع‌رسانی شده است هیچ گونه عذر و بهانه‌ای در زمینه عدم اجرای این مصوبات ملی پذیرفته نیست و متخلفان با معرفی به مراجع قضایی مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت: مصوبات قبلی تا تاریخ ۲۲ فروردین ماه به قوت خود باقی است و تصمیمات جدید که از سوی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا اعلام شده است از ۲۳ فروردین ماه اجرایی می شود.

نجاتی پور در خصوص نحوه پیگیری شکایت های مردمی توضیح داد: از امروز سامانه تلفنی ۱۱۱ مرکز سامد استانداری فعال شده است و شهروندان می توانند موارد تخلف را از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ بعد از ظهر در روزهای کاری با این سامانه مطرح نمایند.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار