تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۱۹۹۱۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۵۳۷ واحد تجاری متخلف در آبادان تعطیل شدند
  معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه آبادان گفت:۵۳۷ واحد تجاری به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری در آبادان پلمب شدند.

بتول سعیدی‌زاده اظهار داشت: بنابر تاکید ستاد پیشگیری از کرونا نظارت بر بازار تشدید شده و بازرسی‌ به صورت مستمر ادامه دارد و اصنافی که مرتکب تخلف شوند با پلمب مغازه مواجه خواهند شد.

وی افزود: از همه واحدهای صنفی درخواست می‌شود برای گذر از بحران موجود نهایت همکاری را به عمل آورده و از بازگشایی مغازه‌های خود تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

سعیدی‌زاده گفت: اقدام‌های کنترلی و طرح‌های نظارتی تا پایان ریشه کنی ویروس‌کرونا در شهرستان آبادان ادامه دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به شماره تماس ۱۲۴ اطلاع دهند.

وی افزود:مردم می‌توانند بیشتر کارهای خود را نظیر عملیات‌های بانکی و برخی از خریدهای روزمره را از طریق اینترنت و اپلیکیشن‌های قانونی و مورد تایید انجام دهند و از حضور در بیرون از خانه خودداری کنند.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه آبادان افزود: یکی از مهمترین راه‌های مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال آن، پرهیز از تردد غیرضروری در سطح شهر و مکان‌های شلوغ است لذا از مردم درخواست می‌ شود همچنان از تردد غیرضروری در سطح شهر پرهیز کنند.

وی به تامین ۱۱۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتغال در آبادان اشاره کرد و اظهار داشت:این میوه‌ها در مناطق مختلف آبادان توزیع شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار