تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۱۹۹۱۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جمع‌آوری دستفروشان خرمشهر آغاز شد
 مسوول خدمات شهری شهرداری خرمشهر گفت: به منظور جلوگیری از انتشار بیماری کرونا کار جمع‌آوری دستفروشان در بازار امام علی(ع) این شهر آغاز شد.

مهدی مطور اظهار داشت:بازار صفا خرمشهر تعطیل و از روز سه‌شنبه بازار روز امام علی(ع) خرمشهر نیز تعطیل می‌شود.

وی افزود: محدودیت ترافیکی در مسیرهای بازار صفا و محلات آلوده همچون کوی مولوی، کوی بهروز، بلوار مهر، سرحانیه و زهیریه، شمال کارون اعمال شده است.

مطور به کاهش ۸۰ درصدی بارترافیکی در مناطق مختلف این شهر اشاره کرد و گفت: تردد در جاده‌های ساحلی، بایندر، محرزی، بلوار مهر، مسیر پل آزادی از میدان پمپ بنزین، گلوگاه آبادان و خرمشهر محدود شده که این امر باعث کاهش تردد مردم در سطح خرمشهر شده است.

 وی افزود: از ابتدای طرح مبارزه با ویروس کووید ۱۹ تاکنون ۳۸ شب عملیات ضدعفونی اماکن عمومی سطح شهر توسط نیروهای خدمات شهری خرمشهر انجام شده است.

مطور لایروبی و آهک‌پاشی جوی‌های روباز مناطق آلوده را از دیگر کارهای خدمات شهری شهرداری خرمشهر بیان کرد و گفت: بیشتر مناطق مورد نظر که فاضلاب آنها سرریز شده آهک پاشی و لایروبی شده است.

 بازارهای خرمشهر همچون بازار روز، بازار صفا، سیف وضعیت مناسبی بهداشتی ندارد و هیات امنای شهر و مسئولان اصناف و کسبه بازار به طور مکرر با مسئولان شهر جلسات متعددی برای ساماندهی دستفروشان برگزار کرده است. برای جلوگیری از انتقال بیماری کرونا ضمن ضدعفونی این بازارها از قوه قهریه برای تعطیلی و جمع آوری دستفروشان خرمشهر استفاده شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار