تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
کد خبر: ۱۹۹۲۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اخطار فرماندار شوشتر به شهروندانی که توصیه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند
 فرماندار شوشتر با انتقاد از برخی شهروندان که بعد از تعطیلات نوروزی فاصله اجتماعی را به خوبی رعایت نمی‌کنند گفت: در این شرایط ناچار اقدامات پیشگیرانه و محدودیت‌ها در شهرستان شوشتر سختگیرانه‌تر می‌شود.

حسین پنبه دانه پور بیان کرد : بخش عمده ای از مردم خوشبختانه توصیه های بهداشتی را جدی گرفته اند و همچنان در خانه هستند اما نتیجه آزمایش بیماران مشکوک به کرونا نشان می دهد برخی نسبت به بحران کرونا بی تفاوت هستند .

وی افزود : بازار ، حمل و نقل شهری و برون شهری ، مدارس ، بقاع متبرکه همچنان تعطیل و حتی نمازهای جماعت هم در مساجد برگزار نمی شود اما با این وجود شاهد بی توجهی برخی شهروندان و حضور بی مورد آنها در سطح شهر هستیم .

رییس شورای سلامت شوشتر ادامه داد : در صورت مشاهده هرگونه رفتاری که نقض کننده سلامت جامعه باشد مجبور هستیم از قوه قهریه استفاده کنیم چرا که قانون برای افرادی که سلامت جامعه را تهدید کنند مجازات سختی پیش بینی کرده است .

وی از اصناف و  آن دسته از شهروندانی که با رعایت اصول بهداشتی به کنترل شیوع ویروس کرونا کمک می کنند قدردانی کرد و گفت:آمار ابتلا هفت نفر به کرونا در مدت ۴۸ ساعت زنگ خطر و هشدار جدی به مسئولان و مردم شوشتر است .

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شوشتر تاکنون ۴۸ نفر و جان باختگان پنج نفر گزارش شده است .

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار