تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۱۹۹۲۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دو کارگاه تولید ماسک بانوان بسیجی هندیجان افتتاح شد
  فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سهولت بهتر در تهیه ماسک با قیمت بسیار مناسب برای مردم، دو کارگاه تولید ماسک بانوان بسیجی هندیجان افتتاح شد.

  سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا و سهولت بهتر در تهیه ماسک با قیمت بسیار مناسب برای مردم شهرستان هندیجان به همین منظور با تلاش تأثیرگذار گروه‌های جهادی بسیج خواهران حوزه مقاومت بسیج خواهران حضرت رقیه (س) و بسیج سازندگی ناحیه سپاه، دو کارگاه تولید ماسک در شهرستان هندیجان با حضور فرماندار و جمعی از خواهران بسیجی و هیئت‌امنای مسجد چهارده معصوم و پرسنل ناحیه سپاه افتتاح و شروع به فعالیت کردند.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی و با همت گروه جهادی خواهران بسیجی شهرستان هندیجان روزانه ۲ هزار ماسک تولید می‌شود و با قیمت مناسب در اختیار مردم شهرستان هندیجان قرار می‌گیرد و تاکنون خواهران بسیجی با شور و اشتیاق بی‌نظیر خود استقبال خوبی در تولید ماسک دارند.

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان به تلاش گروه‌های جهادی بسیجی در هندیجان اشاره کرد و گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، گروه‌های جهادی بسیج خواهر و برادر در هندیجان اقدامات خوبی در پیشگیری از ویروس کرونا در سطح شهرستان داشته‌اند و این روند همچنان با جدیت ادامه دارد.

سرگرد قاسمی خشاب عنوان کرد: تاکنون چهار رزمایش پدافند زیستی بیولوژیکی در هندیجان برای پیشگیری از ویروس کرونا در شهرستان با همکاری کشاورزان، آتش‌نشانی، گروه‌های جهادی برداران پایگاه‌های مقاومت بسیج، کادر شهید علی هاشمی حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی هندیجان و شهید آوینی شهر زهره و گردان‌های عملیاتی امام رضا (ع) و بیت‌المقدس شهید سهراب محبعلی و مجید ابوعلی انجام گرفته است که از همه آنها تقدیر و تشکر دارد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار