تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۱۹۹۲۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اختصاص درمانگاه تامین اجتماعی ایذه به بیماران حاد تنفسی
 مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه گفت: درمانگاه تامین اجتماعی شهدای ایذه تا اطلاع ثانوی به معاینه بیماران حاد تنفسی اختصاص یافت.

حسین شاهولی بیان کرد: اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، و مبتلا شدن افراد به این بیماری در این شهرستان در حال انجام است.

وی افزود: درمانگاه تامین اجتماعی شهدای ایذه واقع در خیابان امام خمینی (ره) این شهر تا اطلاع ثانوی به معاینه بیماران حاد تنفسی اختصاص یافته است و پزشکان در این مرکز از ساعت هشت صبح تا ۱۲ شب به پذیرش بیماران مشغول هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه این محل را سومین مرکز معاینه بیماران حاد تنفسی در ایذه بیان کرد و گفت: مرکز بهداشت شماره ۲ در مرکز شهر ایذه و بیمارستان شهدای ایذه دیگر مراکز ویژه بیماران حاد تنفسی هستند.

وی با دعوت از مردم برای پرهیز از تردد غیرضروری در سطح شهر ادامه داد: شرکت در آیین عزا و عروسی و تجمعات اینچنینی یکی از مهمترین دلایل شیوع ویروس کروناست،لذا  از مردم درخواست می‌شود تا ریشه کن شدن ویروس کرونا از شرکت در این آیین‌ها خودداری کنند.

ویروس کرونا که کووید – ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار