تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۹۹۲۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
طراحی سایت چه مزایای ویژه ای برای شما به دنبال خواهد داشت؟
 اگر نگاهی به کسب و کارهای اطراف خود بیاندازید، متوجه خواهید شد که کسب و کارهای سنتی تا حد بسیار زیادی از رقیبان خود جا مانده اند. شاید در این زمان باور این مساله برایتان سخت باشد، اما بدون شک تا چند سال آینده کسب و کارهایی بدون طراحی سایت و فعالیت در دنیای مجازی محکوم به شکست خواهند بود. در این مقاله قصد داریم شما را با مزایای ویژه طراحی سایت و قدم نهادن در دنیای مجازی آشنا کنیم.

طراحی سایت چه مزایای ویژه ای برای شما به دنبال خواهد داشت؟

طراحی سایت چه مزایایی برای شما به دنبال خواهد داشت؟

کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی به یکی از داغ ترین و پرطرفدارترین کسب و کارهای این روزها تبدیل شده است. شاید برایتان این سوال پیش بیاید که آیا این مساله تب تندی است که به زودی فرو می نشیند یا همیشگی خواهد بود؟ باور داشته باشید که فعالیت در دنیای مجازی با پیشرفت علم و سرعت زندگی در سال های آتی نه تنها کاهش پیدا نکرده، بلکه می تواند به یکی از بخش های اساسی زندگی تبدیل شود. برای آغاز فعالیت در این عرصه نیاز به طراحی سایت دارید. این مساله می تواند مزایای ویژه زیر را برای شما به ارمغان آورد.

از ابزارهای متنوع برای تبلیغات استفاده خواهید کرد

تحقیقات نشان می دهد که میزان تاثیر یک فیلم کوتاه و شنیدن یک فایل صوتی می تواند بیش از خواندن یک متن بر روی ذهن افراد تاثیر بگذارد. این مسئله بر شیوه بازاریابی و تبلیغات کنونی تاثیر مستقیمی گذاشته است. افراد به دنبال روش ‌های مختلفی هستند تا تبلیغاتی جذاب و متفاوت داشته باشد.

طراحی سایت و استفاده از دنیای دیجیتال به شما این امکان را می ‌دهد که از تمامی ابزارهای ممکن برای تبلیغات استفاده کنید. می توانید از انیمیشن های جذاب و فانتزی، فیلم های کوتاه، تصاویر و یا فایل های صوتی استفاده کرده تا بر مخاطبان خود تاثیر بیشتری بگذارید. طراحی سایت و استفاده از این شیوه تبلیغات می تواند خیل عظیمی از مشتریان را به کسب و کار شما علاقه مند کند.

نیاز به سرمایه اندکی خواهید داشت

در صورتی که شما در ابتدای کسب و کار خود هستید، می توانید بدون کرایه یک مکان برای فروشگاه و یا شرکت خود کسب و کار خود را آغاز کنید. برای آغاز کار، تنها کافی است برای برند، موسسه و کسب و کار خود طراحی سایت انجام داده و فعالیت خود را در دنیای گسترده اینترنت آغاز کنید.

کسب و کار خود را به راحتی ارزیابی خواهید کرد

هر کسب و کاری برای پیشرفت و موفقیت خود نیازمند به بررسی عملکرد و پی بردن به نقاط قوت و ضعف خود می باشد. این مساله برای کسب و کارهای سنتی بسیار زمان بر و سخت است. شما باید بررسی کنید که میزان بازخورد هر محصول یا هر خدمات از طرف مشتری چگونه بوده است؟ بازاریابی چقدر بر افزایش مشتری شما تاثیر گذاشته است؟ نقاط ضعف هر کدام از خدمات و محصولاتتان چیست؟ و ده ها سوال دیگر که در یک کسب و کار سنتی وقت و هزینه زیادی را از شما می گیرد. با طراحی سایت شما می توانید به راحتی از ابزارهای آنلاین استفاده کرده و همانند یک متخصص کسب و کار خودتان را ارزیابی کنید.

طراحی سایت چه مزایای ویژه ای برای شما به دنبال خواهد داشت؟

به سادگی به مشتریان خود آموزش خواهید داد

با طراحی سایت شما می توانید به راحتی به مشتریان و مخاطبان خود آموزش های لازم را داده تا آنها بتوانند از محصولات یا خدمات شما استفاده کنند. در کسب و کارهای سنتی این آموزش نیازمند به حضور در شرکت و فروشگاه شما می باشد، از این رو بسیاری از افراد ممکن است از خرید و یا انتخاب خدمات شما صرف نظر کنند. بعد از طراحی سایت می توانید برای هر کدام از محصولات و خدمات خود یک بخش آموزشی قرار داده تا افراد قبل از خرید و یا انتخاب خدمات به طور کامل با روش استفاده از آن ها آشنا شوند.

مدیریت زمان بهتری خواهید داشت

در هر کار سنتی و قدیمی شما باید برای انجام هر مساله ای وقت بگذارید. این مساله باعث می شود که ساعات کاری شما بالا رفته در حالی که بازدهی کار شما پایین بیاید! طراحی سایت و استفاده از اینترنت به شما کمک می کند که از انجام بسیاری از کارهای تکراری خودداری کنید. حسابداری، صدور فاکتور، حساب و کتاب های خرید، ارائه توضیحات و محصولات به تمامی مشتریان و غیره می تواند به صورت اتوماتیک وار و توسط پنل های طراحی شده در سایت انجام شود.

راه های ارتباطی با مشتریانتان را ساده تر خواهید کرد

یکی از اصول مهم در موفقیت کسب و کار آن است که پیش از آن که به دنبال جذب مشتری جدید باشید، بتوانید مشتریان قبلی خود را حفظ کنید. تحقیقات نشان می دهد هزینه جذب مشتری جدید می تواند تا چندین برابر نسبت به هزینه ی حفظ مشتری های قبلی شما بیشتر شود. از این رو حفظ مشتریان همیشگی و دائمی به یکی از اصول مهم در موفقیت کسب و کار تبدیل شده است.

طراحی سایت به شما این امکان را می دهد که از طریق راه های ارتباطی متنوع و بسیار ساده با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. شما می توانید در طراحی سایت خود بخشی را به عنوان باشگاه مشتریان قرار داده تا افراد بتوانند به راحتی نظرات، پیشنهادات و انتقاد هایشان را با شما در میان بگذارند. شنیدن انتقادات مشتریان و تلاش برای رفع آنها می تواند کیفیت خدمات و محصولات شما را به شکل قابل توجهی افزایش دهد.

طراحی سایت چه مزایای ویژه ای برای شما به دنبال خواهد داشت؟

طراحی سایت توسط ایزی وب

طراحی یک سایت مساله ای بسیار تخصصی است که هر فردی توانایی انجام آن را ندارد. حفظ امنیت اطلاعات، شکل ظاهری سایت و تناسب آن با خدمات و برند، سرعت، سئو داخلی و خارجی و ده ها موضوع دیگر مواردی است که در طراحی سایت باید مورد توجه قرار بگیرد.

در صورتی که برای سازمان دولتی و خصوصی یا فروشگاه خود به دنبال طراحی سایت حرفه ای هستید، می توانید آن را به متخصصان ما در ایزی وب بسپارید. ایزی وب از کادری متخصص و مجرب در زمینه طراحی و سئو سایت بهره مند بوده تا شما از نتیجه کار خود رضایت صد در صدی داشته باشید.

ایزی وب دارای جوایز و تندیس های بین المللی بسیاری از زمینه طراحی سایت می باشد. از مهم ترین این جوایز می توان به کسب 5 مقام اول جشنواره وب ایران، کسب عنوان بهترین سایت دی ان ان امریکا و کسب 4 مقام نخست جشنواره ساب پرتال شهرداری تهران می توان نام برد.

:
:
:
آخرین اخبار