تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۱۹۹۲۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نحوه محاسبه شهریه خوابگاه با توجه به تعطیلی دانشگاه‌ها
  معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: محاسبه اجاره بهای خوابگاه‌ها به نسبت مدت حضور دانشجویان در خوابگاه محاسبه می‌شود و دانشجویان بابت ایام تعطیل ملزم به پرداخت شهریه نیستند.

علیرضا قدردان‌مشهدی  اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی از دانشجویان شهریه خوابگاه را پرداخته کرده بودند و خوابگاه‌ها تعطیل شدند، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه‌ها ابلاغیه ای ارسال و اعلام کرد که محاسبه دریافت اجاره بهای خوابگاه ها به نسبت مدت حضور دانشجو و سکونت در خوابگاه است و دانشجو بابت ایام تعطیلی خوابگاه ملزم به پرداخت اجاره بها نیست. دانشگاه شهید چمران اهواز نیز بر همین اساس عمل خواهد کرد.

وی افزود: اگر شرایط به حالت عادی بازنگردد، شهریه خوابگاه برای ترم بعد ذخیره می‌شود اما برای دانشجویانی که فارغ التحصیل می‌شوند درصورتی که شهریه خوابگاه را پرداخت کرده باشند، هزینه به آن‌ها بازگردانده می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: مجموعا حدود ۶ هزار دانشجو در خوابگاه‌های حضرت معصومه، مرعشی، علم الهدی، خوابگاه دانشکده هنر شوشتر و باستان‌شناسی شوش ساکن هستند.

قدردان مشهدی در پایان همچنین با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام وام دانشجویی گفت: پیش از این ثبت نام در وام‌های دانشجویی تا پایان فروردین ماه تمدید شده بود که با توجه به شرایط پیش آمده، مهلت ثبت نام مجددا تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار