تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۱۹۹۳۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فعلا پلی‌استیشن بازی می‌کنم!
  بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که بی صبرانه منتظر از سرگیری لیگ نوزدهم هستم، گفت: اگر لیگ تعطیل نمی شد می توانستیم جزو چهار تیم برتر قرار بگیریم.

صابر حردانی  اظهارکرد: در این مدتی که مسابقات لیگ تعطیل است، به صورت انفرادی تمرین می کنیم و کوهنوردی هم می روم. البته با کادرفنی هم در ارتباط هستیم و فیلم تمرینات مان را برای آن ها ارسال می کنیم.

وی گفت: فعلا از فوتبال فقط پلی استیشن بازی می کنم (با خنده). دلم واقعا برای فوتبال تنگ شده است و امیدوارم شرایط به روال عادی برگردد و بتوانیم مجددا به تمرین گروهی بپردازیم.

بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که بی خبریم و نمی دانیم لیگ ادامه پیدا می کند یا خیر، افزود: بلاتکلیف هستیم و همین موضوع ما را خیلی اذیت می کند. فعلا انفرادی تمرین می کنیم و منتظریم تا ببینیم شرایط در ادامه به چه صورتی می شود.

وی گفت: دوست دارم لیگ ادامه پیدا کند زیرا من خوب کار می کردم و همین که در ترکیب ثابت تیم قرار گرفتم، لیگ برتر تعطیل شد. هر وقت آقای نکونام به من فرصت داده است، تمام تلاشم را کرده ام که خودم را نشان دهم و خوب کار کنم.

حردانی با بیان این که بی صبرانه منتظر آغاز مجدد لیگ هستم، عنوان کرد: فولاد در لیگ نوزدهم خوب کار کرده است و بسیار هم شانس داریم که جزو چهار تیم برتر قرار بگیریم. اگر لیگ تعطیل نمی شد، می توانستیم به این مهم برسیم.

وی همچنین درباره ایوب والی، کاپیتان این تیم اظهار کرد: متاسفانه مدتی پیش کاپیتان تیم را که یکی از بازیکنان تاثیرگذار فولاد بود به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست دادیم. البته در مدتی که مصدوم است، می توانیم از تجربیات او بهره مند شویم. امیدوارم هر چه سریع تر سلامتی اش را به دست آورد.

وی با ابراز همدردی با خانواده هایی که عزیزان شان را به دلیل ویروس کرونا از دست داده اند، گفت: امیدوارم شرایط بهتر شود و زندگی به روال عادی برگردد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار