تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۱۹۹۴۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمرینات تیم نفت مسجدسلیمان در خانه دنبال می‌شود
  مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تمرینات تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با توجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی در خانه دنبال می‌شود.

مهران حسنوند  بیان کرد:با توجه به خطر همه گیر شدن ویروس کرونا، ادامه مسابقات لیگ برتر را در هاله‌ای از ابهام قرار داده، به همین منظور کادر فنی تیم‌ با انجام تمرینات فردی در منزل به دنبال حفظ آمادگی جسمانی بازیکنان برای ادامه رقابت‌ها است.

وی با بیان اینکه تمام حرکات تمرینی بازیکنان در خانه مورد بررسی قرار می‌گیرد گفت: بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از طریق تماس تلفنی روزانه بیش از یک ساعت زیر نظر مهدی تارتار و دیگر اعضای کادر فنی در خانه مشغول به تمرین هستند.

مدیر رسانه ای باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود: امیدوارم این ویروس منحوس از همه دنیا به ویژه کشور ما برود و بتوانیم با خیال راحت ادامه مسابقات لیگ را برگزار کنیم.

وی بیان کرد: با گذشت ۲۱ هفته از رقابت‌های لیگ برتر نتایج بسیار خوبی کسب کردیم و توانستیم با ۲۸ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار گیریم.در صورت ادامه برگزاری مسابقات تلاشمان را بیشتر می‌کنیم تا نتایج بهتری کسب کنیم.

حسنوند افزود با اشاره به اینکه بسیاری از ورزشکاران به کمپین در خانه می‌مانیم پیوستند و در منزل مانده‌ و تمریناتشان را دنبال می‌کنند گفت: مردم با خارج نشدن از خانه می‌توانند از جان خود و خانواده در مقابل ویروس کرونا محافظت کنند.

به گزارش ایرنا رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا تا هفته بیست و یکم برگزار شد و اکنون بیش از یک ماه از تعطیلی مسابقات می گذرد، حال باید دید فدراسیون فوتبال چه راهکاری برای ادامه مسابقات خواهد داشت تا حق هیچ تیمی ضایع نشود.

ویروس کرونا موسوم به « کوید ۱۹» اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار