تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۱۹۹۵۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با تعویق پارالمپیک با شرایط بهتری به توکیو می‌رویم
 عضو خوزستانی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر با بیان این که انتظارم از مسئولان ورزش خوزستان این است که به ورزشکاران جانباز و معلول اهمیت بیشتری بدهند، گفت: امکانات زیادی نداریم و در شرایط سختی تمرین می کنیم و کسی هم از هیات جانبازان و معلولان خوزستان حمایت نمی‌کند.

فالح عیاشی درخصوص روند تمریناتش با توجه به شیوع کرونا، اظهارکرد: یک ماه است که در خانه تمرین می‌کنیم. تمرین در خانه بسیار سخت است زیرا امکانات‌مان محدود است و مطمئنا تمرینات خانگی با تمرینات گروهی و تمرین در اردوهای تیم‌ملی متفاوت است و قابل قیاس نیست. تمرینات خانگی در حدی است که از شرایط آمادگی جسمانی خارج نشویم. البته با مربیان تیم‌ملی نیز در ارتباط هستیم و به ما برنامه تمرینی می دهند.

وی درباره تعویق رقابت های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز گفت: قرار است، این رقابت ها سال آینده یعنی ۲۰۲۱ برگزار شود و ان شاءالله در ادامه با آمادگی بهتری برای کسب نتیجه خوب، در پارالمپیک حاضر خواهیم شد.

این ملی‌پوش خوزستانی با بیان این که تصمیم خوبی درخصوص لغو مسابقات گرفته شد، افزود: سلامتی ورزشکاران از هر چیزی مهم تر است و البته لغو رقابت ها باعث شد تا فرصت بیشتری داشته باشیم و بتوانیم بیشتر آماده شویم و با شرایط بهتری به مسابقات ۲۰۲۱ توکیو برویم.

وی درباره شرایط بسکتبال با ویلچر خوزستان نیز عنوان کرد: در حال حاضر شرایط بسکتبال با ویلچر استان خوب است اما متاسفانه به دلیل نبود اسپانسر و نداشتن حامی، تیم خوزستان از حضور در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر انصراف داد. هیات خوزستان نیز توانایی تیم داری ندارد و البته تیم داری وظیفه هیات های ورزشی هم نیست. وقتی که تیمی در لیگ برتر نداشته باشیم، بسکتبالیست های خوزستانی دیده نمی شوند.

عیاشی عنوان کرد: انتظارم از مسئولان ورزش خوزستان این است که به ورزشکاران جانباز و معلول بیشتر اهمیت بدهند و امکانات بهتر و بیشتری در اختیار این ورزشکاران قرار دهند. ما امکانات زیادی نداریم و در شرایط سختی تمرین می کنیم و کسی هم از هیات جانبازان و معلولان خوزستان حمایت نمی‌کند و شرایط سختی داریم.

وی بیان کرد: به نظرم در خوزستان توجه لازم به ورزشکاران جانباز و معلول صورت نگرفته است و مسئولان نسبت به رشته‌های جانبازان و معلولان نیز خیلی کم توجه هستند و این موضوع در روحیه و عملکرد ما تاثیر دارد زیرا اگر امکانات بیشتری به ما بدهند، خوزستان، ملی‌پوش بیشتری خواهد داشت.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار