تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۹۹۵۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک ریال هم به باشگاه صنعت نفت آبادان واریز نشده است
 مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان می‌گوید هنوز یک ریال پول هم به این باشگاه نرسیده است که بخواهند مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند.

باشگاه صنعت نفت آبادان، در فصل نوزدهم بر خلاف عملکرد بی‌سابقه‌اش طی سال‌ها حضور در لیگ برتر، بی‌پولی سختی را تجربه کرده است تا جایی که از این بابت، فشارها بر این باشگاه در روزهای اخیر بیش از گذشته شده است.

به گزارش ایسنا، باشگاه صنعت نفت آبادان در فصل نوزدهم بر خلاف باشگاه فولاد و حتی هم‌نام نفتی خود یعنی نفت مسجدسلیمان نتوانسته شرایط مالی لازم را برای بازیکنان خود فراهم کند و این موضوع نیز بارها از سوی بازیکنان این تیم مورد انتقاد قرار گرفته است.

اگرچه در روزهای اخیر حواشی اطراف این باشگاه بسیار بوده است و برخی در فضای مجازی و رسانه‌ها خبرهایی مبنی بر این که "مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به حساب باشگاه صنعت نفت آبادان واریز شده و حتی عده ای مقابل درب این باشگاه صف گرفته‌اند تا بتوانند قسمتی از طلب خود را دریافت کنند" را منتشر کردند، اما مدیرعامل باشگاه نفت آبادان می‌گوید که حقیقت چیز دیگری است.

از سویی دیگر نیز همیشه اراده پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای کادرفنی و بدهی‌ها، از طرف باشگاه صنعت نفت آبادان وجود داشته است و این باشگاه چشم خود را روی حقوق بازیکنانی که در سرما و گرما برای دل خوشی مردم این شهر بازی کرده‌اند، نبسته است. ولی آن چه به ویژه در فصل اخیر فوتبال مانع از انجام تعهد به موقع این باشگاه شده، این است که نفتی‌ها از سوی متولیان امر و مسئولان بالادستی خود، مورد حمایت مالی قرار نگرفته‌اند.

علی عیسی‌زاده، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با ایسنا، با تکذیب این مطلب که "مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به حساب باشگاه صنعت نفت آبادان واریز شده و عده‌ای مقابل درب این باشگاه صف گرفته‌اند"، اظهارکرد: اصلا چنین موضوعی صحت ندارد. حتی یک ریال پول هم به حساب باشگاه وایز نشده و کسی هم درب باشگاه نیامده است. تعجب می‌کنم که عده‌ای از خبرنگاران بر چه اساسی این گونه می‌نویسند.

وی بیان کرد: اگر پول به باشگاه برسد، هیچ کسی به اندازه منِ مدیرعامل که شاهد تلاش‌های بازیکنانش بوده است، دوست ندارد که هر چه سریع‌تر مطالبات بازیکنان پرداخت شود. ما پیگیر هستیم تا این پول هر چه سریع‌تر به حساب باشگاه واریز شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار