تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۶
کد خبر: ۱۹۹۶۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمرین ملی‌پوش بوکس در "کلبه وحشت"!
  بوکسور خوزستانی وزن ۶۹ کیلوگرم تیم ملی با اشاره به وعده داده شده به بوکسورهای شهرستان ایذه برای ایجاد یک سالن مناسب، گفت: اکنون یک سالن داریم که نمی شود نام آن را سالن بوکس گذاشت و بیشتر شبیه یک انباری است، حتی لقب "کلبه وحشت" را به باشگاه بوکس ایذه داده اند.

مسلم مقصودی در خصوص چگونگی روند تمریناتش، اظهارکرد: برای حضور در رقابت های جهانی فرانسه که آخرین رویداد برای کسب سهمیه المپیک بود، آماده می شدم که با شیوع کرونا، این مسابقات و همچنین المپیک به تعویق افتاد ولی من به هیچ عنوان تمریناتم را قطع نکردم زیرا هدفی دارم که باید آن را به بهترین شکل ممکن به سرانجام برسانم.

تمرین در خانه برای حفظ آمادگی جسمانی

وی افزود: در حال حاضر مصمم و باانگیزه در خانه تمرین می کنم و کوهنوردی هم می روم. شرایط تمرین در خانه با آن تمرینی که در باشگاه داریم، بسیار متفاوت است اما اکنون مجبوریم که در خانه باشیم. من هم به صورتی در خانه تمرین می کنم که افت نکنم و آمادگی ام تا شروع مجدد اردوهای تیم ملی حفظ شود. در این زمینه نیز آقای محمدمهدی داوودی، مربی پایه ام واقعا به من کمک می کند که باید از او تشکر کنم.

تاخیر در مسابقات جهانی فقط به سود بوکسورهای ایرانی نیست

این بوکسور خوزستانی درباره تاخیر ایجاد شده در برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک نیز عنوان کرد: شرایط برای تمام بوکسورهای دنیا یکسان است و نمی توان گفت که تاخیر در مسابقات جهانی، تنها به سود ما است زیرا همان قدر که ملی پوشان ایرانی از این وقفه برای بیشتر تمرین کردن استفاده می کنند، سایر بوکسورها هم چنین شرایطی دارند.

همچنان برای کسب سهمیه المپیک انگیزه دارم

وی با بیان این که اعزام نشدنم به رقابت های پیشین کسب سهمیه المپیک، حکمتی بود، افزود: زمانی که تیم ملی به اردن اعزام شد، اگر در وزن ۶۹ کیلوگرم سهمیه می گرفتیم، من دیگر راهی نداشتم اما با این وجود، تمریناتم را ادامه دادم. یعنی منتظر نماندم ببینم ملی پوش ایران در این وزن سهمیه می گیرد یا نه و بعد تمرین کنم. البته اعزام نشدنم، یک ماه در انگیزه ام تاثیر گذاشت اما دوباره امیدوار شدم و مصمم تمرین کردم. حالا فکر می کنم نرفتنم به اردن بی حکمت نبوده است. در واقع هیچ کار خدا بی حکمت نیست. من برای کسب سهمیه همچنان مصمم هستم و انگیزه دارم.

من در استعدادهای ایذه گم می شوم

مقصودی در ادامه درباره وضعیت بوکس ایذه نیز گفت: من در استعدادهای ایذه گم می شوم. در ایذه استعدادهای بسیاری وجود دارد ولی به خاطر شرایط خانوادگی، مالی و امکانات ورزشی ضعیف، دلسرد می شوند و انگیزه شان را از دست می دهند.

تمرین در "کلبه وحشت"

وی با اشاره به وعده داده شده به بوکسورهای ایذه ای برای ایجاد یک سالن مناسب در این شهرستان، عنوان کرد: اکنون یک سالن داریم که نمی شود نام آن را سالن بوکس گذاشت و بیشتر شبیه یک انباری است. حتی لقب "کلبه وحشت" را به باشگاه بوکس ایذه داده اند. در سال ۹۷ که مسابقات کشوری در اهواز بود، آقای حیدری، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به من قول داد که یک سالن در ایذه برای ما آماده کند اما هنوز اتفاقی نیفتاده است. چند سال است که بوکسورهای ایذه در اوج هستند ولی انگار که ما هیچ مدالی کسب نکرده ایم و توجهی صورت نمی گیرد. حتی دو سال پیش بعد از مسابقات قهرمانی کشور در اهواز که خوزستان قهرمان شد، قول دادند که به ایذه یک رینگ بوکس بدهند ولی این وعده نیز محقق نشد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار