تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۹۹۶۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نفت مسجدسلیمان در لیگ بیستم هم می‌تواند موفق باشد، اگر...
  مدافع سابق تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: اگر مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان بتوانند شرایط مالی و امکاناتی بهتری را برای فصل آینده فراهم کنند، مربیان و بازیکنان خوب و بزرگ لیگ برتری نیز با رغبت بیشتر برای کار به مسجدسلیمان می آیند و نفت می تواند نتایج خوب این فصل را در لیگ بیستم نیز تکرار کند.

کیامرث چراغی  اظهارکرد: نفت مسجدسلیمان از ابتدای فصل نوزدهم با مشکلات مالی مواجه بود، البته در مقطعی این مشکلات حل شد اما پس از تعطیلات نیم فصل و آغاز بازی ها، مجدد این موضوع و همچنین اختلاف نظر بین مدیریت باشگاه و سرمربی و برخی حواشی باعث شد که نفت نتواند امتیازات خوبی به دست آورد. شاید وقفه ایجاد شده در لیگ باعث شود که رسیدگی به تیم نفت مسجدسلیمان بیشتر شود. در مجموع تا این جای لیگ، نفت نتایج خوبی کسب کرده و عملکرد موفقی داشته است.

وی بیان کرد: نفت در فصل هجدهم شرایط خوبی نداشت و با یک وضعیت نا به سامان و البته با خوش‌شانسی لیگ را به پایان رساند. اما امسال با حضور تارتار، تیم به انسجام خوبی رسید و انگیزه خوبی در تیم به وجود آمد. تارتار کاملا به شرایط تیم و شهر آشنا بود و توانست تیم خوبی را ببندد.

بازیکن سابق تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: تارتار مربی بزرگی است و جوانگرایی می کند. او به همراه یحیی گل محمدی از جمله مربیانی هستند که هم برای مربیگری انگیزه دارند و هم این که دیدگاه های به روزی دارند و می توانند به فوتبال کمک کنند.

وی بیان کرد: اگر مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان بتوانند شرایط مالی و امکاناتی بهتری را برای فصل آینده فراهم کنند، مربیان و بازیکنان خوب و بزرگ لیگ برتری با رغبت بیشتر برای کار به مسجدسلیمان می آیند و نفت می تواند نتایج خوب این فصل را در لیگ بیستم نیز تکرار کند. امیدوارم نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس بتواند شرایط بهتری را برای این شهرستان ایجاد کند تا با بهتر شدن وضعیت شهری، فوتبال نفت هم وضعیت بهتری پیدا کند. نفت تیم مردمی است و طرفداران خوبی دارد و حتی سکوی پرتاب خوبی برای برخی بازیکنان است.

چراغی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا توانستید مطالبات خود را از باشگاه نفت مسجدسلیمان دریافت کنید؟ گفت: پس از چهار سال، هشت ماه پیش بود که از فدراسیون با من تماس گرفتند و اعلام کردند که پولم را از باشگاه نفت مسجدسلیمان گرفته اند، البته پولی که پس از چهار سال به دستم رسید، ارزش آن زمان را ندارد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار