تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۱۹۹۶۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمرین در خانه سهم قهرمان کشتی جهان در مهار کرونا
 قهرمان ایذه‌ای کشتی فرنگی جوانان جهان گفت: تلاش می‌کنم تا با انجام تمرینات ورزشی در خانه و ماندن در منزل، سهمی در شکست کرونا داشته باشم.

پویا دادمرز بیان کرد: از زمان شروع کرونا تاکنون زندگی همه مردم با چالش‌ جدی روبه رو شده است.

وی با بیان اینکه در ابتدای شیوع کرونا، زیاد این بیماری را جدی نمی‌گرفتم افزود: اما چند وقتی است که در خانه به سر می‌برم تا سهم خود را در شکست کرونا ادا کنم.

وی با ترغیب شهروندان به ماندن در خانه ادامه داد:برای مبارزه با کرونا فقط برای خرید ضروری از خانه خارج می‌شوم.

دارنده ۲ نشان طلای کشتی فرنگی جوانان جهان با بیان اینکه ورزشکاران حرفه‌ای در دوران محدویت ناشی از شیوع ویروس کرونا باید سعی کنند از آمادگی فاصله نگیرند گفت:تمرین در خانه سختی‌های خاص خود را دارد؛ وقتی باشگاه‌ بدنسازی و سالن کشتی تعطیل است باید با حداقل‌ها خود را آماده نگه داریم.

دادمرز افزود: پدر من جوشکار است و با آهن آلات در حیاط خانه، چند وسیله ساده ورزشی برای من مهیا کرده است؛ الان تنها وسیله‌های ورزشی من همین وسایل دست ساز پدرم هستند.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: قرار بود اردیبهشت امسال به مسابقات کشتی وهبی‌امره ترکیه اعزام شویم که به دلیل کرونا لغو شده‌ است؛ حالا باید منتظر باشیم تا بحران کرونا به پایان برسد.

وی درباره دلتنگی دوری از تمرینات تیم ملی بیان کرد: در این شرایط برای چیزهای عادی مانند رانندگی هم دلتنگ شده‌ایم اردوی تیم ملی که جای خود را دارد. قرار شده که در صورت مهار کرونا، اردوهای تیم ملی از سر گرفته شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

دادمرز ادامه داد: طبق تقویم مسابقات کشتی امیدهای جهان آبان امسال برگزار خواهد شد و اگر کرونا این مسابقات را به تعویق نیندازد، در این مسابقات شرکت خواهم کرد و قصد دارم یک مدال خوشرنگ برای کشورم بدست آورم.

وی افزود: مسابقات دیگری هم در برنامه امسال قرار دارد که در صورت اعتماد محمد بنا و کادرفنی تیم ملی به من، تمام تلاشم را خواهم کرد که جواب اعتمادشان را بدهم.

قهرمان کشتی فرنگی جوانان جهان با تقدیر از پرستاران، پزشکان و کادر بیمارستان‌ها گفت: قهرمانان اصلی این کشور شما هستید که جان خود را برای سلامت مردم به خطر می‌اندازید؛ به احترام شما کلاه از سر برمی‌داریم و همیشه قدردان این زحمات شما هستیم.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ که نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد بیشتر کشورهای جهان را درگیر کرده است.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار