تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
کد خبر: ۱۹۹۸۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کرونا نگذاشت قهرمانی‌مان را جشن بگیریم
 گلر ملی پوش تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با بیان این که در روزهای اوج بودیم که لیگ برتر به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد، گفت: می خواستیم جشن قهرمانی بگیریم و نقشه های بسیاری داشتیم ولی کرونا نگذاشت.

طاهره مهدی پور  اظهارکرد: از زمانی که به دلیل ویروس کرونا، لیگ برتر فوتسال و اردوهای تیم ملی تعطیل شدند، خودم تمریناتی دارم، ضمن این که مربی بدنساز تیم ملی نیز به ما برنامه داده است و در خانه تمرین می کنیم.

وی بیان کرد: در لیگ برتر، حفاری دو بازی تا قهرمانی داشت اما کرونا لیگ را نیمه تمام گذاشت. البته صحبت هایی شنیده ام که ممکن است پلی آف لیگ برتر دیگر برگزار نشود. اگر بخواهند لیگ را برگزار کنند، برای ورزشکاران سخت می شود زیرا بدن ها افت کرده است و بازیکنان باید یک ماه به کار بدنسازی بپردازند و بعد هم در شرایط تمرین قرار بگیرند تا بدن هایشان آسیب نبیند، در غیر این صورت دچار آسیب دیدگی خواهند شد. کار برای منِ گلر هم که تمریناتم تخصصی و متفاوت تر از سایر بازیکنان است، سخت تر خواهد بود.

این ملی پوش خوزستانی گفت: به نظرم در این شرایط، برگزاری لیگ کار درستی نیست و سلامتی بازیکنان مهم تر است. واقعا تمام تیم ها زحمت کشیدند و مطمئنا هیچ کدام از تیم ها نیز به برگزاری لیگ راضی نیستند. به نظرم می توانند تیم های اول تا سوم را بر اساس جایگاه تیم ها در مرحله گروهی مشخص کنند.

وی در ادامه درباره تعویق جام ملت ها نیز عنوان کرد: قرار بود این رقابت ها تیرماه در کویت برگزار شود که به دلیل شیوع کرونا با یک سال وقفه انجام خواهد شد. ما تمرینات‌مان را برای موفقیت در جام ملت ها ادامه می دهیم زیرا هدف داریم. دوست داشتم در جام ملت ها شرکت می کردیم زیرا انگیزه و برای رسیدن به موفقیت مصمم بودیم. از تعویق جام ملت ها ناراحت شدم و البته سلامتی مهم‌تر است. به هر حال حیف شد که امسال نمی توانیم شیرینی قهرمانی در جام ملت ها را بچشیم.

مهدی پور همچنین درباره عملکرد ملی حفاری در لیگ برتر، گفت: ابتدای فصل کمی ناهماهنگ بودیم ولی کم کم بهتر شدیم. تمام بازی های مان سخت بودند و مسابقه آسانی نداشتیم. توانستیم در مرحله گروهی در صدر جدول قرار بگیریم و به عنوان تیم نخست نیز به پلی آف صعود کنیم. در یک بازی از این مرحله هم پیروز شدیم و در حالی که در روزهای اوج بودیم و بازیکنان مان در شرایط خوبی بودند، لیگ تعطیل شد. امسال می توانستیم به قهرمانی برسیم زیرا شرایط مان از نظر مدیریتی و حمایت های خانم زیبا، سرپرست تیم عالی بود. می خواستیم جشن قهرمانی بگیریم و نقشه های بسیاری داشتیم ولی کرونا نگذاشت.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار