تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۹۹۸۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هافبک فولاد خوزستان:
دلم برای فوتبال تنگ شده است/ مدیون اسکوچیچ هستم
 احمد عبدالله زاده گفت: من چند سال با اسکوچیچ کار کردم و مدیون او هستم و می‌دانم حضور او به تیم ملی کمک می کند.

هافبک فولاد خوزستان درباره آحرین وضعیتش اظهار کرد: درحال حاضر به صورت انفرادی در خانه تمرین می‌کنم. سرمربی تیم و مربی اسپانیایی مان یک سری تمرینات برای‌مان فرستاده اند که در خانه آن‌ها را انجام دهیم. گاهی با تردمیل کار می کنیم و به هر حال مجبوریم به همین شکل کار کنیم تا شرایط بدنی خودمان را تا حدودی حفظ کنیم.
او در پاسخ به این سوال که "کار با جواد نکونام در فولاد چطور است؟" گفت؟ واقعا مربی خیلی خوبی است. همیشه با انگیزه کار می‌کند. با او در تیم‌ملی همبازی بودم و در نساجی هم با او کار کردم و اگر نکونام در نساجی نبود این تیم نمی‌توانست آن عملکرد خوب را داشته باشد. تمرینات نکونام به روز است و باتوجه به این که چند سال در لالیگا بازی کرده است، از تجربه‌اش استفاده می کند. در کنار او فولاد بسیار پیشرفت خواهد کرد و ما هم باید کمک کنیم که تیم مان موفق شود.

عبدالله زاده درباره تعطیلات لیگ عنوان کرد: نیم فصل دوم خیلی خوب شروع کردیم و نتایج خوبی کسب کردیم تا این‌که این بحران به وجود آمد و همه‌چیز متوقف شد. امیدوارم بیماری کرونا ریشه کن شود. امسال تیم خیلی خوبی داریم و می‌شود کارهایی کرد تا در لیگ به نتیجه خوبی برسیم. یک بازی عقب افتاده هم داریم که باید همه دست به دست هم دهیم و تلاش کنیم کنیم که آن بازی را ببریم. با برد در آن بازی خیلی شرایط مان خوب می‌شود.
او اضافه کرد: یک بازی عقب افتاده هم داریم که باید همه دست به دست هم دهیم و تلاش کنیم کنیم که آن بازی را ببریم. با برد در آن بازی خیلی شرایط مان خوب می‌شود. دلم برای فوتبال بازی کردن تنگ شده است و وقتی بیرون هستی متوجه می‌شوی چقد بازی نکردن سخت است و دعا می کنم این مشکل حل شود و سلامتی به همه مردم دنیا باز گردد.
هافبک فولاد خوزستان در رابطه با عملکردش در این فصل گفت: خداراشکر در این فصل عملکرد خوبی داشتم و ۲ گل زدم و می‌توانستم چند گل دیگر هم بزنم. سرمربی تیم به من می‌گوید به حمله اضافه شوم و در نیم فصل دوم با وجود دو بازیکن جدیدی که جذب شد می‌توانستم به خط حمله اضافه شوم. در میانه میدان تیم‌مان شرایط خیلی خوبی پیدا کرد. ما در نیم فصل اول خیلی از بازیکنان‌مان را از دست دادیم اما در نیم فصل دوم خیلی خوب شدیم. حیف است بازیکنان این تیم سال بعد کنار هم نباشند. فکر می‌کنم با وجود آقای آذری تیم‌مان فصل بعد هم خوب شود و برای آسیایی بسته شود تا فولاد دوباره بدرخشد.
او درباره ‌این‌که چند دوره است به تیم‌ملی دعوت نمی‌شود خاطر نشان کرد: دوست دارم دوباره به تیم‌ملی دعوت شوم و می‌خواهم عملکردم را بهتر کنم. امسال خیلی تلاش کردم و تلاشم را ادامه خواهم داد تا دوباره بتوانم در تیم‌ملی حضور داشته باشم. من چند سال با اسکوچیچ کار کردم و مدیون او هستم و می‌دانم حضور او به تیم ملی کمک می کند.
عبدالله زاده در پایان گفت: می‌خواهم از هواداران فولاد تشکر کنم که همیشه در کنار ما بودند و فولاد را در تمام سختی‌هایش هم حمایت کردند. امیدوارم همیشه در کنار تیم‌ما باشند تا فولاد به موفقیت برسد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار