تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۹۹۸۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تدابیر جدید برای هواداران فولاد/ الگوبرداری از لیگ‌های اروپایی
 مسئول فرهنگی باشگاه فولاد خوزستان گفت: تصمیم داریم لایه سوم را برای اینکه هوادار بداند در کدام صندلی قرار بگیرد و کسی حق او را ضایع نکند ایجاد کنیم.

ناصر سالاری مسئول فرهنگی باشگاه فولاد خوزستان  درباره تمهیدات این باشگاه برای شناسایی مشکلاتی که باعث بروز ناهنجاری در بین تماشاگران بازی های این تیم می شد اظهار داشت: در حال حاضر شیوع ویروس کرونا نه تنها روی تعطیلی رقابت های لیگ برتر بلکه در برنامه ریزی ها فرهنگی باشگاه نیز تاثیر گذاشته است و نتوانستیم طبق برنامه زمانبندی مدنظرمان از همیار هوادار استفاده کنیم.

وی ادامه داد: حدود ۱۵۰ عضو را از بین هواداران فعال فولاد خوزستان انتخاب کردیم تا از آنها در راستای سالم سازی ورزشگاه استفاده کنیم. برای این کار از کشورهای اروپایی الگوبرداری کردیم تا امور مربوط به نظم و انضباط بازی ها را هواداران در بین خودشان ایجاد کنند.

مسئول فرهنگی باشگاه فولاد تصریح کرد: قرار بود از اواخر بهمن ماه سال گذشته از همیار هوادار استفاده کنیم اما تعطیلی لیگ به خاطر شیوع ویروس کرونا روی این موضوع تاثیر مستقیم گذاشت.

سالاری یادآور شد: با حمایت های مدیر کارخانه و مدیرعامل باشگاه توانستیم محیط کاملاً فرهنگی را در داخل مجموعه ورزشی شهدای فولاد ایجاد کنیم تا بتوانیم به تماشاگران و لیدرهای خودمان قبل از بازی، آرامش تزریق کنیم.

سالاری درباره اقدامات سخت افزاری صورت گرفته در داخل ورزشگاه اختصاصی باشگاه فولاد تاکید کرد: چنین استادیومی طوری طراحی شده است که قبل از ورود تماشاگران به داخل استادیوم دو لایه حفاظتی برای شناسایی آنها وجود دارد. حالا تصمیم داریم لایه سوم را برای اینکه هوادار بداند در کدام صندلی قرار بگیرد و کسی حق او را ضایع نکند ایجاد کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تعطیلی لیگ برتر فرصت لازم را در اختیارمان قرارداد تا اشتباهات خود را پیدا کنیم و برای اصلاح آن تلاش کنیم. وظیفه آگاهی رسانی به تماشاگران خود را داریم تا خیال آنها را بابت همه چیز راحت کنیم.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار