تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۱۹۹۹۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی نفت آبادان:
فشردگی لیگ خطر مصدومیت بازیکنان را افزایش می‌دهد
 سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فشردگی مسابقات لیگ برای بازیکنان خطرناک است و خطر مصدومیت آنها را زیاد می‌کند.

بهنام سراج اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی رقابتهای لیگ برتر بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان تمرین خود را به صورت انفرادی دنبال می‌کنند تا شرایط آمادگی و جسمانی خود را حفظ کنند.

وی افزود: به تمامی بازیکنان برنامه تمرینی داده شد و کادر فنی نیز به صورت تماس تصویری و ارتباط تلفنی تمرین آنها را زیر نظر دارد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ظاهرا قرار است بازی‌های لیگ برتر دنبال شود و تیم‌ها فقط ۲ هفته برای از سر گیری مسابقات زمان دارند تا تمرین بدنسازی و گروهی را برگزار کنند.

سراج تصریح کرد: طبق برنامه‌ای که فدراسیون فوتبال برای برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر دارد تیم‌ها باید هر چهار روز یک بازی برگزار کنند که با توجه به تعطیلی بلند مدت لیگ و آماده نبودن بازیکنان خطر آسیب‌دیدگی بازیکنان بسیار بالا است.

وی افزود:مسابقات بیش از ۲ ماه تعطیل شده و با ۲ هفته تمرین کردن نمی‌توان بازیکنان را به شرایط مسابقه رساند و برگزاری مسابقات مصدومیت بازیکنان را به همراه خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: برای ۲ هفته آینده نیز برنامه تمرینی به بازیکنان تیم صنعت نفت داده شد تا خود را برای آغاز دوباره تمرین و مسابقه آماده کنند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ۳۳ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار