تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۲۰۰۰۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۸۹۵ میلیون تومان «غرامت آموزشی» در انتظار باشگاه فولاد خوزستان
باشگاه فولاد خوزستان مدعی شد ۸۹۵ میلیون تومان از طریق غرامت آموزشی بازیکنانش به دست می‌آورد.
  عارف عارف نیا مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان درباره پیگیری این باشگاه برای گرفتن غرامت آموزشی بازیکنان این تیم اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص پرونده ۴ بازیکن تیم های پایه باشگاه فولاد، کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال رأی را به سود این باشگاه صادر نموده که احکام صادره در مرحله اجرا بوده و به زودی در مجموع مبلغ ۴ میلیارد ریال به حساب باشگاه فولاد واریز می‌گردد.

مدیر حقوقی باشگاه فولاد خوزستان بیان کرد: حکم مربوط به پرونده یک بازیکن دیگر نیز هفته آینده صادر خواهد شد. در صورتی که این حکم نیز به سود باشگاه باشد مبلغ ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال عاید باشگاه فولاد خواهد شد. به تازگی پرونده حق آموزش سه بازیکن دیگر که مبلغ آن نیز در مجموع ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است را در کمیته تعیین وضعیت به جریان انداخته‌ایم و منتظر صدور حکم آن کمیته هستیم.

عارف عارف‌نیا در انتها گفت: از آنجایی که باشگاه فولاد به عنوان یکی از باشگاه های سازنده در کشور شناخته می‌شود و بازیکنان زیادی را به تیم های مختلف صادر کرده، بر اساس سیاست باشگاه در حال بررسی موارد دیگری از این قبیل هستیم تا از این طریق بتوانیم منبع درآمدی برای پرورش بازیکنان جدید جهت پشتوانه سازی تیم بزرگسالان ایجاد کنیم و همچنین نیم‌نگاهی به فروش بازیکن به تیم‌های دیگر در سطح لیگ برتر و حتی لیگ‌های بین‌المللی داشته باشیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار