تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۲۰۰۰۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
5 لوازم جانبی که دانشجویان باید داشته باشند!
 این مقاله، یک راهنمای برای دانشجویانی است که به تازگی وارد دانشگاه شده اند و لازم است تا با تجهیزات جانبی مورد نیاز آشنا باشند. هر چند که دانشجویان رشته های مختلف، با توجه به نوع کلاس ها نیاز به وسایل متفاوتی دارند اما برخی از تجهیزات جانبی گوشی و لپ تاپ هستند که داشتن آن ها برای همه افراد واجب است. در این مقاله قصد داریم به بررسی این موارد بپردازیم.

5 لوازم جانبی که دانشجویان باید داشته باشند!

1- یک حافظه جانبی مانند فلش و مموری و یا هارد اکسترنال

یکی از مهم ترین مواردی که در دوران دانشجویی باید به آن توجه کنید، این است که در هر لحظه آمادگی فراگیری مباحث جدید را داشته باشید. گاهی این اتفاق مانند یک ارائه در یک کلاس می افتد و گاهی به شکل های دیگر باید خودتان را آماده کنید تا بیشترین استفاده از فضای موجود را ببرید. حال در این میان، شاید نیاز به عکس گرفتن، فیلم گرفتن و یا حتی جابجایی اطلاعات با دیگر دانشجویان باشد. قطعا برای انجام چنین کارهایی باید فضای کافی داشته باشید.

یک فلش OTG تهیه کنید که بتوانید آن را به انواع کیس های موجود در سایت بزنید و همچنین اطلاعات فلش را روی گوشی ببینید. داشتن یک رم با حافظه بالا برای گوشی های هوشمند، نیاز است اما پیشنهاد می شود در کنار رم گوشی، یک فلش نیز داشته باشید.

قیمت رم گوشی خیلی بالا نیست و با هزینه مناسب می توانید یک رم باکیفیت تهیه کنید اما پیشنهاد می کنیم مقداری از هزینه را برای خرید یک فلش نیز در نظر بگیرید. البته اگر گوشی آیفون دارید و نمی توانید از رم استفاده کنید، فلش های مخصوص آیفون انتخاب خوبی هستند. این فلش ها به انواع پورت USBhub و پورت گوشی آیفون وصل می شوند.

2- پاور بانک و کابل شارژ، واجب ترین وسیله جانبی برای دانشجویان

این موضوع را به یاد داشته باشید که ممکن است در دانشگاه، بیشتر از هرجای دیگر از گوشی موبایلتان استفاده کنید. قطعا انجام مواردی مانند تماس های مختلف با دوستان برای هماهنگی کلاس ها، تهیه عکس و فیلم از جزوات و کارگاه ها و یا مطالعه برخی از مقالات از روی گوشی و همچنین جستجوهای متفاوت خیلی زود شارژ باتری گوشی را تمام خواهد کرد.

خرید یک پاوربانک مناسب و به همراه داشتن یک کابل شارژ خوب، نگرانی های شما را از این بابت حذف خواهد کرد. پیشنهاد می شود برای دانشگاه، یک پاور بانک نه چندان سنگین انتخاب کنید تا حمل و نقل آن، انرژی زیادی از شما کسر نکند. همچنین به همراه داشتن یک کابل شارژ برای مواقعی که فلش همراهتان نیست و نیاز به جابجایی اطلاعات بین کامپیوترهای دانشگاه و گوشی موبایل را دارید نیز بسیار مناسب است.

5 لوازم جانبی که دانشجویان باید داشته باشند!

3- هندزفری بلوتوث

هندزفری بلوتوث از دسته مواردی است که نمی توان اهمیت آن را نادیده گرفت. قطعا استفاده از هندزفری سیمی در دانشگاه، معایب خود را دارد. گاهی اوقات در دانشگاه آنقدر شلوغ و سردرگم هستید که وجود یک سیم یک متری که به دست و پایتان می پیچد، بسیار کلافه تان خواهد کرد. پیشنهاد می شود یک هندزفری بلوتوث مناسب تهیه کنید تا برای انجام تماس های ضروری و یا حتی گوش دادن موسیقی در زمان های خالی، کلافه نشوید.

4- قلم لمسی

فرقی ندارد که چه مدل گوشی دارید! گوشی های سامسونگ گلسی مدل نوت، همگی یک قلم لمسی دارند که در مواقع ضروری بسیار کاربردی هستند. شما هم می توانید با هزینه نه چندان بالا یک قلم لمسی تهیه کنید تا در مواقع ضروری از آن استفاده کنید. شاید برایتان سوال پیش بیاید که مواقع ضروری از نظر یک دانشجو، چه زمان هایی می تواند باشد.

گاهی اوقات این فرصت برایتان پیش می آید که یک نکته مهم را یاد بگیرید یا حداقل آن را یادداشت کنید اما تا شما بخواهید به خودتان بیایید و از کیفتان، کاغذ و خودکار دربیاورید، خیلی دیر شده است. معمولا گوشی های هوشمند همیشه در دست یا جیبمان قرار دارد. به سادگی در یک لحظه با قلم لمسی، نکات مد نظر را در گوشی هوشمند خود وارد می کنید و سر فرصت موارد نوشته شده را چرک نویس می کنید. به صورت کلی یک دانشجو باید به شیوه های مختلف در هر زمان آمادگی استفاده از هر فرصتی را داشته باشد.

5 لوازم جانبی که دانشجویان باید داشته باشند!

5- کیف و کوله لپ تاپ

حتی اگر رشته ای شبیه به نرم افزار هم نداشته باشید، قطعا برای پایان نامه خود باید بارها، لپ تاپ شخصی خود را به دانشگاه ببرید. چه بسا زمان هایی هم باید لپ تاپ به دست همراه استاد خود چند قدمی راه بروید تا از همان زمان کوتاه که استادتان در حال خارج شدن از دانشگاه است، از او سوال های خود را بپرسید. جابجایی لپ تاپ، به خصوص زمانی که یک ماشین شخصی نداشته باشید، کاری بسیار حساس است که نیاز به یک کوله پشتی خوب یا کیف خوب دارد. از همان سال اول دانشگاه، توجه کنید که اگر قرار است در بازه زمانی های مختلف، لپ تاپتان را به دانشگاه ببرید، پس حتما یک کیف خوب تهیه کنید.

وسایلی بخرید که دستتان در پوست گردو نماند!

به عنوان آخرین نکته، این مسئله را عرض می کنیم که شاید خرید تمام این موارد برای یک دانشجو، هزینه زیادی داشته باشد. به همین دلیل برخی از دانشجویان به سمت خرید تجهیزات جانبی متفرقه و تقلبی می روند که هزینه کمتری دارند. به یاد داشته باشید، عوارض استفاده از انواع تجهیزات جانبی تقلبی به اندازه ای بالا و خطرناک است که باید منتظر هر پیش آمدی باشید.

پیشنهاد ما برای خرید انواع تجهیزات جانبی با هزینه کم، این است که به دنبال موارد خوب اما ارزان قیمت باشید. قطعا تشخیص لوازم اصل ارزان قیمت از لوازم تقلبی ارزان قیمت کار سختی خواهد بود. به همین دلیل توصیه می شود حتما از مراکز معتبر خرید کنید. فروشگاه اینترنتی جانبی، یکی از بهترین و معتبرترین مراکز پخش انواع تجهیزات موبایل است که اصالت تمامی کالاها را به عهده دارد. می توانید به این فروشگاه مراجعه کنید و انواع تجهیزات اورجینال را با بهترین قیمت و تخفیفات ویژه تهیه کنید.

:
:
:
آخرین اخبار