تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۲۰۰۱۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمک های مومنانه فولاد خوزستان به اقشار محروم جامعه
 ماه رمضان، ماه انفاق و ایثار و کمک به مستمندان است؛ چه خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات و همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا که این اگر اتّفاق بیفتد، خاطره‌ی خوشی را از امسال، در ذهن‌ها خواهد گذاشت.» مقام معظم رهبری(مدظله العالی)
مرام، معرفت و جوانمردی این روزها به اوج خود رسیده است. با شیوع ویروس کرونا و اولویت قرار گرفتن سلامت جامعه، ناگزیربخشی از مشاغل موقتاً غیرفعال شدند و شرایط به گونه‌ای پیش‌ رفت که برخی خانواده‌ها در تامین ما‌یحتاج روزانه‌ی خود دچار مشکل شدند. به دنبال فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مبنی بر انجام کمک‌های مومنانه، فولادمردان مشتاقانه و به مانند همیشه،‌ پای در میدان گذاشته و اقدام به توزیع اقلام بهداشتی و ارزاق عمومی در میان اقشار بی‌بضاعت شهرستان اهواز و کارون نمودند.
علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار روابط‌ عمومی اظهار داشت: در سال‌های اخیر، بحران‌های بسیاری را پشت سر گذاشتیم. بی اثر کردن تحریم‌های ظالمانه در کنار غلبه بر سیل فروردین‌ماه سال ۱۳۹۷ نشان از عزم و اراده‌ی خلل‌ناپذیر فولادمردان است.
محمدی اراده‌ی فولادی را راه شکست کرونا دانست و افزود: شیوع ویروس کرونا، جهانی است. بر اساس گفته‌ی پزشکان، در خانه ماندن، رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی علاوه بر کنترل شیوع، به مهار این ویروس منجر می‌شود. بر همین اساس از همان ابتدا اقدام به تشکیل کمیته‌ی تخصصی در مجموعه شرکت فولاد خوزستان شد. کاهش ساعات کاری و اجرای طرح پنجاه درصدی حضور کارکنان روزکار و در نظر گرفتن جبران حضور شیفت بخشی از تصمیمات این کمیته بود.
وی خدمت‌رسانی کارکنان شرکت فولاد خوزستان را افتخار دانست و افزود: کارکنان این مجموعه به صورت داوطلبانه اقدام به تشکیل گروه‌های امدادی نموده و در مناطق محروم شهرستان های اهواز و کارون حضور پیدا کردند. این گروه‌ها با هدایت قرارگاه محرومیت‌زدایی شهدای فولاد در چند روز متوالی، روستاهای قلعه چنعان، خیط، دامغه‌ی کوچک و بزرگ و دیگر مناطق محروم را علاوه بر ضدعفونی و گندزدایی معابر، به صورت خانه به خانه از اهالی آن تب‌ سنجی نمودند. علاوه بر این تعداد ۵ هزار بسته‌های بهداشتی در میان اقشار بی‌بضاعت شهرستان کارون توزیع شد.
محمدی لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در انجام کمک‌های مومنانه را تکلیف دانست و افزود: به دنبال فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر انجام کمک‌های مومنانه به اقشار آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا و عملی نمودن آن، در وهله اول ۲۰ هزار بسته‌ی معیشتی ارزاق در ورزشگاه شهدای فولاد آماده‌ی توزیع شده است و قصد داریم به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، این اقلام را در میان نیازمندان و محرومان استان توزیع کنیم. 
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در پایان اظهار داشت: تا عادی شدن شرایط و شکست ویروس کرونا، اقدامات پیشگیرانه در راستای سلامت کارکنان انجام خواهد شد. از طرفی تهیه و توزیع بسته‌ی معیشتی در میان اقشار کم‌ درآمد و آسیب‌ دیده ناشی از شیوع ویروس به صورت متناوب ادامه دارد. امید که در کنار یکدیگر و با رعایت مسائل بهداشتی، شاهد شکست زنجیره انتقال و مهار این ویروس باشیم.
:
:
:
آخرین اخبار