تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۲۰۰۱۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعیین تکلیف روسای ۷ هیات ورزشی در اولویت اداره‌کل ورزش خوزستان
  معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در سال ۹۹ تکلیف روسای ۱۷ هیات ورزشی مشخص خواهد شد که تعیین هفت رییس هیات در اولولیت قرار دارد.

ابراهیم نصیری  اظهار کرد: در اسفندماه سال ۹۸ قصد داشتیم مجامع انتخاب روسای هیات‌های اسکواش، اسکیت، بسکتبال، بولینگ و بیلیارد، شمشیربازی و کاراته را برگزار کنیم که در این زمینه مراحل ثبت‌نام از کاندیداها و تایید صلاحیت‌ها انجام شد، اما با توجه به شیوع کرونا موفق به برگزاری این مجامع نشدیم.

وی ادامه داد: در صورتی که در ادامه، وضعیت با توجه به شیوع کرونا بهبود پیدا کند و اجازه برگزاری مجامع از سوی مسئولان ذیربط به ما داده شود، این مجامع در اولویت اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برای برگزاری هستند تا هر چه سریع‌تر روسای هیات‌ها مشخص شوند و کار این هیات‌ها با برنامه‌ریزی بهتر پیش برود. البته تلاش ما این است که مجامع چهار هیات از این شش هیات را پس از ماه مبارک رمضان با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی برگزار کنیم و به فدراسیون‌های مربوطه نیز اعلام کرده‌ایم.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اتمام مهلت ریاست در ۱۱ هیات ورزشی، عنوان کرد: مهلت ریاست روسای هیات‌های انجمن‌های ورزشی، جودو، بدمینتون، ناشنوایان، ژیمناستیک، دو و میدانی، تکواندو، والیبال، پزشکی ورزشی، شنا و تنیس به پایان رسیده است که باید مراحل ثبت‌نام از کاندیداها و تایید صلاحیت آن‌ها انجام شود تا بتوانیم روسای این هیات‌ها را نیز تعیین تکلیف کنیم. همچنین از این تعداد هیات، برگزاری مجمع شنا در اولویت ما قرار دارد.

نصیری افزود: در حال حاضر برای ثبت‌نام از کاندیداها جهت شرکت در مجمع هیات‌های شنا، انجمن‌های ورزشی، اسکواش و جودو فراخوان داده‌ایم.

وی در پایان گفت: برنامه‌ریزی صحیح، پویایی و همسو بودن هیات‌ها با برنامه‌های اداره‌کل ورزش استان، برای ما بسیار اهمیت دارد و هیات‌ها نباید با عدم برنامه‌ریزی و مدیریت‌های سنتی و ایستا، از رشد بازبمانند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار