تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۲۰۰۲۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۶۸ درصد دانش‌آموزان خرمشهر در سامانه شاد عضو شدند
 معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش خرمشهر گفت: بیش از ۶۸ درصد دانش‌آموزان خرمشهر با ثبت نام در سامانه آموزشی شاد ، آموزش‌ لازم را فرا می‌گیرند.

ناصر علی‌فر  بیان کرد: از ابتدای تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا، معلمان و دانش‌آموزان از طریق نرم‌افزارهای مختلف با تهیه جزوه‌های الکترونیک، تشکیل گروه‌های مجازی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و آموزش کتاب‌های درسی در مقاطع مختلف در حال انجام است.

وی به شناسایی دانش‌آموزانی که به دلیل نداشتن تلفن همراه و یا تبلت به سامانه آموزشی شاد دسترسی ندارند اشاره کرد و افزود: بیشتر این دانش‌آموزان در مناطق حاشیه شهر، محله‌های کم‌برخوردار و برخی از روستاهای خرمشهر ساکن هستند.

مدیر آموزش و پرورش خرمشهر ادامه داد: تدابیر و تمهیداتی برای دسترسی این دانشآموزان به بسته‌های آموزشی گرفته شده و به زودی از طریق معلمان و مدیران این بسته‌ها بین آنها توزیع می‌شود.

علی‌فر گفت: برخی از مدیران آموزشگاه‌های خرمشهر تعدادی تلفن همراه و تبلت برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت به منظور شرکت درکلاس‌های مجازی تهیه کردند که این امر توجه معلمان و مدیران آموزش و پرورش خرمشهر نسبت به آموزش را می‌رساند.

۴۰ هزار دانش آموز خرمشهری در ۲۱۳ آموزشگاه در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ مشغول به تحصیل هستند. ۲۳ هزار نفر از جمعیت دانشآموزی خرمشهر مقطع ابتدایی هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار