تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۲۰۰۲۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اولویت ورزش خوزستان استفاده از ظرفیت بخش خصوصی‌ است
 مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اولویت ورزش این استان در سال ۹۹ استفاده از ظرفیت بخش خصوصی می‌باشد تا بتوانیم از این طریق بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان را به سرانجام برسانیم.

افشین حیدری  اظهار داشت: امسال سعی می کنیم تمرکز بیشتری روی هیات ها داشته باشیم و قطعا با هیات های ضعیف برخورد خواهیم کرد. همچنین بنا داریم از صنایع استان برای حمایت از هیئت های ورزشی کمک بگیریم.

وی ادامه داد: تیم هندبال بانوان خوزستان برای اولین بار به لیگ برتر صعود کرده لذا  وظیفه دانستیم از طریق استاندار به این تیم کمک کنیم. سال گذشته به تیم‌های صنعت نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان، آویسا خوزستان و اهورا بهبهان تا حد امکان کمک شد که خوشبختانه نتایج خوبی کسب کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: بیش از ۲۶۰ تیم از خوزستان در رقابت های مختلف ورزشی در سطح کشور فعالیت می کنند  لذا اولویت را حمایت از تیم های لیگ برتری قرار دادیم.

وی تعیین تکلیف روسای هیات های ورزشی را از دیگر برنامه های اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در سال جاری دانست و گفت: به زودی تکلیف روسای هفت هیات ورزشی مشخص خواهد شد تا از این پس این هیات های ورزشی بهتر اداره شوند.

حیدری با اشاره به اینکه هدفمان توسعه ورزش خوزستان در تمام زمینه های مختلف است گفت: سال گذشته ۶۶ صدم مترمربع به فضای ورزشی استان اضافه شد اگرچه این میزان کم بوده و باید افزایش یابد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار