تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
کد خبر: ۲۰۰۲۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توجه خوب گروه ملی به استقلال خوزستان / بخش دیگری از مطالبات پرداخت شد
 بخش دیگری از مطالبات تیم فوتبال استقلال خوزستان پرداخت شد تا در صورت ادامه لیگ دسته یک کشور، این تیم با انگیزه دوچندان پا به میدان بگذارد.

استقلال خوزستان که در فصل هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور، روزهای سخت و توام با نتایج ضعیف را پشت سر گذاشت، در بخش های مدیریتی و راس کادرفنی نیز دائما دستخوش تغییرات بود و تمام این ها دست به دست هم داد تا استقلال به لیگ دسته یک سقوط کند. اگر چه انتظار می رفت، استقلالی ها در لیگ یک، خیلی خوب کار کنند تا هواداران به بازگشت آبی ها به لیگ برتر امیدوار شوند، اما این تیم در نیم فصل اول رقابت ها، عملکرد موفقی نداشت و در قعر جدول جا خوش کرده بود.

  کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار، حتی باعث شد که خیلی  از کارشناسان و پیشکسوتان، سقوط به لیگ ۲ را نیز برای استقلال خوزستان متصور باشند، اما با تدبیر بختیاری، مدیرعامل باشگاه، هدایت تیم پس از باقری نیا و سهراب بختیاری زاده، به خلیفه اصل، سپرده شد و با تحول انجام شده، بالاخره استقلالی ها طعم چند برد متوالی و جدایی از قعر جدول را چشیدند.

استقلال خوزستان، در حالی که به تیمی منسجم و یک دل تبدیل شده بود، لیگ یک به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد. هر چند باتوجه به انگیزه و تفکر جدیدی که به این تیم تزریق شده بود، اگر مسابقات ادامه پیدا می کرد، مطمئنا استقلال حتی می توانست خود را به رده های بالای جدول نیز برساند.

به نظر می رسد، شیوه خوبِ مدیریتی از سوی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان و گروه ملی، جواب داده است. ضمن این که باشگاه استقلال برخلاف سال های قبل، در پرداخت مطالبات بازیکنان و کادرفنی تیم کوتاهی نیز نداشته است که البته در این بین، نمی توان از همکاری و همراهی خوب یوسفی، مدیرعامل گروه ملی که تاثیر بسیاری در روند موفقیت استقلال خوزستان داشته است، چشم پوشی کرد.

بازیکنان استقلال خوزستان، تاکنون ۵۵ تا ۶۰ درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده اند و به نظر می رسد باشگاه نسبت به سال های قبل رسیدگی بهتری به بازیکنان خود دارد. موضوع مهمی که می تواند در روند نتیجه گیری این تیم در ادامه رقابت ها تاثیر بسزایی داشته باشد و هواداران استقلال را نیز به بازگشت به لیگ برتر امیدوار کند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار