تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۲۰۰۲۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کسب ۸۴ مدال جهانی و آسیایی از سوی ورزشکاران خوزستانی در سال ۹۸
معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ورزشکاران این استان در سال گذشته موفق به کسب ۸۴ مدال رنگارنگ در میادین مختلف جهانی و آسیایی شدند.
 ابراهیم نصیری  اظهار داشت: از این تعداد، ۱۳ مدال طلا، ۹ نقره و پنج برنز مربوط به مسابقات انفرادی جهانی و ۵۷ مدال طلا، نقره و برنز توسط ورزشکاران استان در مسابقات آسیایی کسب شده است.

 
وی با اشاره به اینکه ۴۸۰ ورزشکار استان سال گذشته به تیم های ملی دعوت شدند افزود:   از این تعداد ۱۹۰ ورزشکار در قالب تیم های ملی به مسابقات بین المللی اعزام شدند.

معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان سهم ورزشکاران استان در مسابقات بین المللی را ۲۵۰ مدال عنوان کرد و گفت: همچنین ورزشکاران استان در رقابت های قهرمانی کشور موفق به کسب ۲ هزار و ۱۹۰ مقام مختلف شدند.

وی با اشاره به اینکه خوزستان با داشتن ۲۲۳ هزار ورزشکار سازمان یافته در ۲۳ رشته ورزشی تیم‌داری می کند گفت: تلاش می کنیم در بخش زیرساخت اقدامات موثری انجام دهیم و یکی از اولویت های ما در سال جاری افزایش سرانه فضای ورزشی استان است.

نصیری بیان کرد: امسال فعالیت تمام هیات های ورزشی به طور دقیق رصد می شود و با هیات های کم کار برخورد می شود. در حال حاضر تمام فعالیت های ورزشی به دلیل شیوع کرونا تعطیل است لذا فرصت را غنیمت شمرده و برنامه ریزی لازم برای هیات های ورزشی استان صورت گرفت.

وی در پایان گفت: امیدواریم هر چه سریعتر شاهد خروج این بحران از کشور باشیم اما در زمان موجود بهترین راه برای مقابله با بیماری کرونا ماندن در خانه و ورزش کردن در کنار دیگر اعضای خانواده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار