تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۲۰۰۳۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیچ و رولپلاک نما بدون داربست و با روش دسترسی با طناب-آریا سازه ارتفاع البرز
پیچ و رولپلاک نما بدون داربست و با روش دسترسی با طناب-آریا سازه ارتفاع البرز

آریا سازه ارتفاع البرز از قدرتمند ترین شرکت های خدمات کار در راتفاع بدون داربست و با روش نوین دسترسی با طناب می باشد.از خدمات ما می توان به شستشوی نمای ساختمان، رنگ آمیزی نما، نصب تابلو و بنر، پوشاندن درز انقطاع، اجرای توری مرغی سقف پاسیو، جوشکاری در ارتفاع و کلیه خدماتی که در ارتفاع می باشد و دسترسی محدودی دارد که با داربست نمی توانیم به هدف خود برسیم.برای مطالعه کامل و مو به موی پیچ و رولپلاک نما با طناب کلیک کنید.

شرکت آریا سازه دارای تیمی قدرتمند از تکنسین های با تجربه که دارای سابقه کاری ، مدرک بین المللی ایراتا و خلاق در اجرای پروژه ها می باشند.

پیچ و رولپلاک نما بدون داربست و با روش دسترسی با طناب-آریا سازه ارتفاع البرز

در هنگام پیچ و رولپلاک نما با طناب و بدون داربست آیا نیروهای کاری بیمه هستند؟

یکی از سوالاتی که کارفرمایان عزیز و مدیران ساختمان از ما می پرسند این است که آیا نیروهای کاری شما بیمه هستند یا خیر.در جواب باید بگوییم بله.

از وظایف مجری پیچ و رولپلاک نمای ساختمان است که بیمه باشند.نیروها دارای بیمه مسئولیت شرکت بیمه ایران می باشند که در صورتی که کارفرمایان نیاز به استعلام داشته باشند ما شماره بیمه را برای آن ها خواهیم فرستاد و همچنین در فرم قرارداد این شماره بیمه نامه ذکر شده است که در صورت وقوع حادثه بیان شده که هیچ مسئولیتی برای کارفرما ندارد.

آریا سازه ارتفاع البرز مجری کلیه خدمات کار در ارتفاع در تهران، کرج و همچنین در صورتی که پروژه دارای حجم کاری بالا باشد در سایر نقاط کشور هم حاضر هستیم.

پیچ و رولپلاک نما بدون داربست و با روش دسترسی با طناب-آریا سازه ارتفاع البرز

نکات مهم در خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان با طناب

همانطور که در ابتدای مطلب و تیتر اول گفتیم می توانید برای مطالعه کامل مطلب مربوط به پیچ و رولپلاک نما بدون داربست و با روش نوین دسترسی با طناب اولین لینک این پست را کلیک کنید.در اینجا به مهم ترین نکات می پردازیم.خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان را به آریا سازه ارتفاع البرز بسپارید.

پیچ و رولپلاک نما با پیچ های مختلفی انجام می شود.در ادامه در باره پیچ ها توضیح می دهیم.مهم ترین نکات شامل موارد زیر می باشد.

برای سنگ های تا ضخامت دو سانت از پیچ های 6 سانتی به همراه رولپلاک 5 سانتی باید استفاده شود.

برای سنگ های بیشتر از ضخامت دو سانت از پیچ های 8 سانتی و رولپلاک 6 سانتی باید استفاده شود.

اگر پاسیو باشد و سرامیک باید از پیچ 6 سانتی و رولپلاک 5 سانتی و به همراه واشر استفاده می شود.چون سرامیک دارای ضخامت کمی می باشد و شکننده است پیچ ها را در وسط بین دو سرامیک زده می شود و به همراه واشر برای سفت کردن استفاده می شود.

استفاده از دریل های مناسب برای سوراخ کاری متناسب با شرایط سنگ نما و مته مناسب نکته مهمی است.

نباید از قسمت هایی که دارای ترک خوردگی و همچنین شیار و لبه می باشد شروع به سوراخ کاری شود زیرا باعث شکستن سنگ می شود.

بعد از اتمام کار باید روی پیچ ها با بتونه پوشش داده شود تا در هنگام بارندگی و شرایط جوی دیگر رطوبت کمتری به پیچ برسد و از زنگ زدگی زود هنگام جلوگیری شود.

تعداد پیچ های استفاده شده در سنگ به تعداد کافی باشد.نیاز به سوراخ سوراخ کردن پیچ نیست با این تفکر که پیچ بیشتر سنگ مقاوم تر.

از چکش به جای دریل برای سفت کردن پیچ ها استفاده نشود.چکش برای داخل بردن ابتدایی پیچ استفاده می شود و نه سفت کردن پیچ.

نکات مربوط به خزینه کردن، بند کشی و نصب سنگ

خزینه کردن:خیلی ساده بخواهیم بگوییم خزینه کردن یعنی داخل بردن بیشترگل پیچ به منظور دیده نشدن روی نما.اما ما این کار را توصیه نمی کنیم.زیرا که ایمنی کار بسیار پایین می آید و پیچ سطح کمتری از ضخامت سنگ را نگه می دارد.

بند کشی: در بعضی از ساختمان اوضاع خیلی بدتر از شرایط معمولی است.نه تنها سنگ ها ریزش دارند بلکه بند کشی بعضی از قسمت ها به کلی تخریب شده است.این بند کشی باید ترمیم شود و ما این کار را برای شما انجام میدهیم.

نصب سنگ: سنگ هایی که سقوط کرده و جای آن ها خالی مانده را باید مجددا نصب کرد و اما چگونه.سنگ را خریداری می کنیم و به ابعاد مورد نظر برش می دهیم.سپس پشت سنگ را با چسب های مخصوص پر می کنیم و بعد از تمیز کردن جای سنگ، سنگ چسب شده را می چسبانیم.بعد از اینکه از چسبیده شدن ابتدایی سنگ اطمینان حاصل کردیم طبق روال عادی سنگ را به تعداد مورد نظر پیچ می کنیم.

آریا سازه ارتفاع البرز مجری کلیه خدمات کار در ارتفاع.ما را در گوگل با نام آریا سازه ارتفاع البرز دنبال کنید.

:
:
:
آخرین اخبار