تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۲۰۰۳۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شناسایی ۱۷۰ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در خوزستان
 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز از شناسایی ۱۷۰ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا طی شبانه‌روز گذشته خوزستان خبر داد.

  علی احسان پور بعدازظهر دوشنبه در خصوص تازه‌ترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان، بیان کرد: بر اساس تشخیص‌های انجام شده طی شبانه‌روز گذشته، ۱۷۰ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در خوزستان شناسایی شده است و با احتساب این موارد جدید، تعداد مبتلایان در خوزستان به سه هزار و ۳۷۶ مورد افزایش یافت.

وی افزود: این موارد جدید به تفکیک شهرستان؛ اهواز ۸۵ مورد، دزفول ۴۲ مورد، باوی ۱۳ مورد، شوش ۶ مورد، شوشتر ۵ مورد، رامهرمز ۴ مورد، کارون و ماهشهر هر کدام ۳ مورد، رامشیر، دشت آزادگان و هندیجان هر کدام ۲ مورد و باغملک، بهبهان و شادگان هر کدام یک مورد بوده است.

احسان پور از بستری ۳۸۲ بیمار در مراکز درمانی خوزستان خبر داد و گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمانی استان تاکنون دو هزار و ۷۵۹ نفر از مبتلایان پس از بهبودی از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

وی در پایان بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند تا به این ترتیب شمار فوت‌شدگان این بیماری در خوزستان به ۲۳۵ نفر برسد.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار