تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۲۰۰۳۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کسب مقام برتر ورزش کارگری خوزستان در کشور
 رییس هیات ورزش کارگری خوزستان گفت: ورزش کارگری این استان عنوان نخست ورزش کارگری کشور در سال ۹۸ را به خود اختصاص داد.

حمید غفاری  اظهار داشت: طبق بررسی به عمل آمده از سوی اداره کل امور ورزشی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی نسبت به عملکرد ورزش کارگری سراسر کشور در سال ۹۸ ورزش کارگری خوزستان موفق به کسب رتبه نخست در کشور شد.

وی با بیان این که کسب این مقام با کمک روسای انجمن‌ ها و هیات های کارگری شهرستان ‌ها و سایر شرکت‌ ها و کارخانجات استان میسر شد افزود: همچنین افتخارآفرینی ورزشکاران استان در کسب این مقام نقش پر رنگی داشت.

رییس هیات ورزش کارگری خوزستان گفت: مباحثی چون مدال آوری در مسابقات قهرمانی کشور، آسیایی و جهانی در رشته های مختلف، میزبانی مسابقات مختلف کشوری و اردوهای تیم ملی، برگزاری مسابقات استانی منسجم، برگزاری چند جشنواره فرهنگی ورزشی خانوادگی و اجرای تقویم ورزشی استانی و کشور از جمله مواردی است که در تعیین این رتبه نقش مهمی داشت.

به گفته معاون امور توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ،ورزشکاران این استان در سال گذشته موفق به کسب ۸۴ مدال رنگارنگ در میادین مختلف جهانی و آسیایی شدند.

از این تعداد، ۱۳ مدال طلا، ۹ نقره و پنج برنز مربوط به مسابقات انفرادی جهانی و ۵۷ مدال طلا، نقره و برنز توسط ورزشکاران استان در مسابقات آسیایی کسب شده است.
 
۴۸۰ ورزشکار استان خوزستان سال گذشته به تیم های ملی دعوت شدند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار