تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۸
کد خبر: ۲۰۰۴۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تعداد مبتلایان کرونا در خوزستان به ۳۷۳۲ نفر رسید/ ۱۷۶ ابتلای جدید
 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: طی ۲۴ گذشته، ۱۷۶ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در خوزستان شناسایی شد تا به این صورت شمار مبتلایان استان به ۳۷۳۲ نفر افزایش یابد.

  علی احسان پور بعد از ظهر چهارشنبه در خصوص جدیدترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان، اظهار کرد: طبق تشخیص‌های قطعی صورت گرفته در شبانه‌روز گذشته، ۱۷۶ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در خوزستان شناسایی شد که با احتساب این موارد جدید، شمار مبتلایان استان به سه هزار و ۷۳۲ نفر افزایش یافت.

وی افزود: این موارد جدید به تفکیک شهرستان‌ها؛ اهواز ۱۱۱ مورد، دزفول ۲۲ مورد، کارون ۹ مورد، شوشتر ۸ مورد، آبادان و باوی هر کدام ۵ مورد، حمیدیه و خرمشهر هر کدام ۳ مورد، بهبهان و رامهرمز و ماهشهر هر کدام ۲ مورد و رامشیر، مسجدسلیمان، لالی و امیدیه هر کدام یک مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متأسفانه ۱۲ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در خوزستان جان باختند تا به این ترتیب شمار فوت‌شدگان به ۲۵۳ مورد در استان برسد.

احسان پور بیان کرد: در حال حاضر ۴۱۰ بیمار در بیمارستان‌های خوزستان تحت درمان هستند و تا کنون سه هزار و ۶۹ بیمار با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار