تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۲۰۰۷۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبرداد:
ثبت ۱۶۴ ابتلای جدید به کرونا در خوزستان/تعداد مبتلان به ۴۷۹۴ رسید
 سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز ضمن اشاره به ارائه مشاوره رایگان از طریق ۴۰۳۰ به مردم خوزستان، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۴ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در استان شناسایی شد.

  علی احسان پور ظهر سه‌شنبه در خصوص ارائه مشاوره روان‌شناسی به مردم خوزستان از طریق سامانه ۴۰۳۰، گفت: از زمان شروع اپیدمی در خوزستان همکاران ما در حوزه معاونت بهداشت به بیش از ۱۳ هزار و ۴۶۱ مورد مشاوره روان‌شناسی به مردم استان از طریق سامانه ۴۰۳۰ ارائه شد.

وی افزود: همکاران ما تاکنون علاوه بر پاسخگویی و رسیدگی به بیش از چهار هزار و ۱۵۱ مورد گزارش مردمی از طریق سامانه ۱۹۰، بیش از ۹۷ مورد مداخله سوگ برای بازماندگان افراد متوفی نیز مشاوره ارائه دادند.

احسان پور در ادامه گفت: پیگیری فعال بیماران و کنترل دقیق مبتلایان به این ویروس، تلاش در راستای شناسایی افراد بدون علامت با افزایش ظرفیت آزمایشگاه‌های تشخیصی و تقویت ظرفیت‌های بهداشتی با هدف کنترل انتشار بیماری از اهم اقدامات فعالانه دانشگاه است که طی چند روز گذشته به کانون فعالیت دانشگاه علوم پزشکی تبدیل شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: بر همین اساس امشب جلسه دانشگاهی مدیریت بیماری کرونا از ساعت ۲۲ در محل حوزه ریاست دانشگاه برای بررسی کارشناسی گستردگی بیماری و اثربخشی دستورالعمل استانی جدید، تقویت راهکارهای کنترل بیماری و هماهنگی بین بخشی برقرار خواهد شد.

وی در رابطه با جدیدترین آمار مبتلایان با ویروس کرونا در استان خوزستان، اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶۴ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در خوزستان شناسایی شد تا به این صورت شمار کل مبتلایان به چهار هزار و ۷۹۴ مورد در استان افزایش یابد.

احسان پور تصریح کرد: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۶ بیمار مبتلا جان خود را از دست داده‌اند تا شمار فوت‌شدگان در استان به ۳۰۳ مورد برسد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در پایان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۲ بیمار تشخیص قطعی پس از دریافت خدمات درمانی بهبود یافته‌اند تا به این ترتیب شمار بهبودیافتگان به سه هزار و ۸۹۶ مورد افزایش یابد و در حال حاضر ۵۹۵ بیمار تشخیص قطعی در مراکز درمانی خوزستان تحت مراقبت‌های درمانی هستند.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار