تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۲۰۰۸۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهرداری ها موظف به آماده سازی سالن های امتحان دانش آموزان خوزستان شدند
 استاندار خوزستان گفت: شهرداری‌ها موظف به آماده سازی و ضدعفونی سالن های امتحانات دانش آموزان پایه دوازدهم در مدارس در این شرایط کرونایی هستند و بعد از هر امتحان بایستی سالن های امتحان را گند زدایی کنند.

غلامرضا شریعتی شنبه در حاشیه  نشست شورای آموزش و پرورش خوزستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: باید شرایط را به گونه ای فراهم کنیم تا دانش‌آموزان پایه دوازدهم برای امتحانات نهایی با اطمینان و در آرامش شرکت کنند.

وی گفت: امتحانات پایه نهم غیر حضوری برگزار خواهد شد و امتحانات پایه دوازدهم نیز حضوری و در مدارس برگزار می شود تا خانواده ها در حفظ بهداشت و ضدعفونی فرزندان خود کمک کنند.

استانداری خوزستان افزود: با دستور دولت مدارس کشور از ۲۷ اردیبهشت ماه برای رفع اشکال دانش آموزان باز شدند اما مدارس استان به دلیل صعودی شدن آمار ابتلا به کرونا با یک هفته تعویق باز خواهند شد و اگر شرایط استان بهتر نشد تعطیلی مدارس ادامه خواهد داشت.

شریعتی با اشاره به اینکه کرونا همه بخش های مختلف را تحت تاثیر قرار داده اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا چالش بزرگی را در جهان در بحث آموزش ایجاد کرده است و تمام دنیا به ناچار باید از آموزش نوین و اینترنتی استفاده کند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه آموزش اینترنتی جای آموزش حضور را نمی گیرد بیان کرد: در حال حاضر چاره ای جز استفاده از این روش وجود ندارد و در استان در این بخش به خوبی کار شده است.

توزیع ۲هزار و ۳۰۰ تبلت در بین دانش آموزان بی بضاعت خوزستان

وی با اشاره به اینکه در شورای آموزش و پرورش استان مقرر شد تا  سه هزار تبلت برای دانش آموزان کم برخوردار استان تهیه شود افزود: برخی دانش آموزان به دلیل نداشتن امکانات لازم امکان استفاده از آموزش مجازی را نداشتند که تصمیم گرفته شد برای این دانش آموزان تبلت تهیه شود.

وی ادامه داد: ۲ هزار و ۳۰۰ تبلت از این تعداد تهیه شده و به زودی در بین دانش آموزان کم برخودار توزیع خواهد شد.

امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا امتحانات نهایی دانش آموزان به جز پایه دوازدهم به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

به دنبال افزایش آمار ابتلا به کرونا در خوزستان مدارس استان همزمان با سراسر کشور در تاریخ ۲۷ اردیبهشت بازگشایی نشد و بر اساس تصمیم شورای تامین با یک هفته تاخیر مدارس باز خواهند شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار