تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۱
کد خبر: ۲۰۰۸۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کسب ۲۳۵ مدال توسط هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان در سال گذشته
  رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان گفت: ورزشکاران زیر پوشش این هیات سال گذشته موفق به کسب ۲۴۰ مدال رنگارنگ در میدانهای مختلف داخلی و خارجی شدند.

اردوان قاسمی  اظهار داشت: از این تعداد ۲۳۵ مدال در مسابقات کشوری، سه مدال در مسابقات آسیایی و ۲ مدال مربوط به رقابت‌های جهانی است که نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشتیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۰ ورزشکار برتر استان به اردوهای تیم ملی پرورش اندام و مچ اندازی دعوت شدند گفت: چهار ورزشکار استان به مسابقات آسیایی و سه نفر به مسابقات جهانی پرورش اندام و سه نفر به رقابت‌های آسیایی مچ اندازی اعزام شدند که عملکرد خوبی داشتند.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان در سال جدید روی برنامه‌های آموزشی تاکید داریم و درصدد هستیم تا کلاس‌های آموزشی بیشتری برگزار کنیم. ساماندهی باشگاه‌های استان، مقابله با عرضه مواد نیروزا، بیمه کردن ورزشکاران و استفاده از مربیان دارای مدرک مربیگری، از دیگر اقدامات دراین راستا می‌باشند. 

وی با بیان اینکه خوزستان قطب این ورزش در کشور است گفت: طی سال‌های اخیر در رشته‌های پرس سینه و پاورلیفتینگ قهرمان کشور هستیم و توانسته‌ایم در این ۲ رشته مدال‌های رنگارنگی کسب کنیم. همچنین داوران و مربیان بسیار خوبی در سطح کشور داریم که این موضوع به توسعه و گسترش رشته در سطح استان کمک می‌کند. 

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان با اشاره به اینکه سال گذشته هشت مرتبه میزبان رویدادهای کشوری در رشته‌های پرس سینه و پاورلیفتینگ بودیم گفت: بنا داریم در سال جاری میزبان چند رویداد کشوری باشیم تا جوانان علاقه‌مند به این رشته فرصت خودنمایی داشته باشند.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار