تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۲۰۰۸۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
روشنگری در فضای مجازی و تبلیغات محیطی ۲ برنامه مهم روز قدس در خوزستان
 رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: روشنگری در فضای مجازی و گروه‌های اجتماعی و تبلیغات محیطی ۲ برنامه مهم گرامیداشت روز جهانی قدس امسال در خوزستان خواهد بود.

حجت الاسلام مرتضی قربانی  با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت حفظ سلامتی مردم، هیچ تجمع و راهپیمایی در سطح شهرها و روستاهای خوزستان در جمعه آخر ماه مبارک رمضان برگزار نخواهد نشد افزود: هماهنگی لازم برای انجام تبلیغات محیطی در سطح شهرهای خوزستان به ویژه کلانشهراهواز در حال انجام است.
وی به ضرورت زنده نگه داشتن روز جهانی قدس و مساله فلسطین به عنوان مهمترین اولویت جهان اسلام اشاره کرد و از همه رسانه ها ، روشنفکران ، اندیمشندان سیاسی و مذهبی استان خوزستان خواست از طریق فضای مجازی اهمیت روز جهانی قدس را برای جهانیان و افکار عمومی تبیین کنند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه حرکت کاروان‌های خودرویی به مناسبت روز قدس با تصمیم ستاد مرکزی بزرگداشت روز جهانی قدس در هیچ یک از نقاط کشور انجام نمی‌شود ادامه داد: در شرایط فعلی که بیشتر کشورهای جهان با ویروس کرونا دست به گریبان هستند کار فرهنگی و تبلیغی می‌تواند نقش مهمی در بیان حقایق و مظلومیت ملت فلسطین و افشای جنایت‌های رژیم جعلی وکودک‌کش صهیونیستی داشته باشد.
حجت الاسلام قربانی افزود:امت اسلامی و آزادگان سراسر جهان هیچ گاه نمی‌توانند به آرمان فلسطین و آزادی قدس از چنگال اشغالگران صهیونیستی بی‌تقاوت باشند از این رو قدس و فلسطین دغدغه اصلی جهان اسلام بوده و هست.
امام خمینی(ره) بنیانگذارو معمار کبیرانقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ و تنها چند ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ، جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس نامیدند و از مسلمانان خواستند در این روز با برگزاری راهپیمایی و تجمع از ملت مظلوم و مبارز فلسطین حمایت و بر نابودی غده سرطانی خاورمیانه یعنی اسراییل غاصب تاکید کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار