تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۲۰۰۸۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۹۳ واحد صنفی متخلف در شمال خوزستان پلمب شدند
۱۹۳ واحد صنفی متخلف به دلیل سرپیچی از پروتکل‌های بهداشتی و همچنین فعالیت غیرمجاز در شهرستان‌های دزفول، شوش و گتوند پلمب شدند.
  رضا پورآئین رئیس مرکز بهداشت شهرستان دزفول گفت: بازرسان مرکز بهداشت این شهرستان در پی مصوبه ستاد مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر تعطیلی تمام اصناف غیرضروری و بازار‌های این شهرستان فعال شدند و ۵۲۸ مورد انجام دادند و تاکنون ۱۴۷ واحد صنفی متخلف را بدلیل بی‌توجهی به سلامت مردم و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در این ایام بحرانی پلمب شده است.

محمد بهمن رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شوش اظهار داشت: ۳۲ واحد صنفی متخلف که توصیه‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا را نادیده گرفته بودند، پلمب شدند، همچنین بیش از یک هزار واحد صنفی در این شهرستان از ابتدای طرح دوم مبارزه با ویروس کرونا و تعطیلی کسبه و بازاریان اخطاریه دریافت کرده‌اند.

او بازگشایی واحد‌های صنفی را تا اعلام رسمی ستاد پیشگیری از کرونا ممنوع اعلام کرد و افزود: تداوم قرنطینه و بسته شدن بازار و کسبه موجب شده تا صاحبان این واحد‌ها به دلیل مشکلات مالی در ساعت‌هایی از روز برخلاف قانون اقدام به بازگشایی واحد صنفی کنند که این کار تخلف بوده و منجر به پلمب واحد صنفی می‌شود.

صادق راشدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گتوند به پلمب ۱۴ واحد صنفی غیرضروری در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: این اقدام با حضور گشت‌های مشترک بازرسی اصناف متشکل از صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و درمان و اماکن نیروی انتظامی انجام شد.

او با اشاره به صدور تذکر برای یکصد واحد صنفی متخلف گتوند، تصریح کرد: تعمیرگاه خودرو، صنایع چوب، بستنی فروشی، فروشگاه محصولات کشاورزی و آهن آلات، تعویض روغن و سرویس خودرو، تعمیرگاه موتورسیکلت و فروشگاه موبایل و لوازم جانبی از جمله واحد‌های صنفی غیرضروری بودند که با وجود اعلام تعطیلی برای پیشگیری از شیوع و مقابله با ویروس کرونا فعالیت کرده‌اند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار