تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۲۰۰۸۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دلسوخته‌های فوتبال خوزستان خانه‌نشین هستند
یک مربی فوتبال گفت: در فوتبال خوزستان برنامه وجود ندارد و اگر برنامه داشتیم، امروز دلسوخته ها خانه‌نشین نبودند.

میلاد ایمانی در خصوص وضعیت فوتبال پایه خوزستان اظهارکرد: خوزستان معدن استعداد است اما از استعدادهای آن استفاده لازم نمی شود و باید ببینیم ایراد کار کجاست. مشکل اصلی این است که یا استعدادیاب نداریم یا این که تعداد آن ها کم است. در حال حاضر سیداکبر پورموسوی را داریم که با شایستگی توانسته سرمربی تیم‌ملی جوانان ایران شود و عملکرد خوبی هم داشته است.

وی بیان کرد: بهترین کار برای رونق بخشیدن به وضعیت استعدادیابی در استان این است که بازیکنان خوب خوزستانی پس از رسیدن به مرز بازنشستگی به عنوان استعدادیاب جذب شوند. البته از قدیم نیز به استان زرخیز خوزستان لقب مهد فوتبال ایران را داده اند و این لقب، ریشه در تاریخ خوزستان دارد و اگر نگاهی به بازیکنان تیم‌های ملی در ادوار گذشته بیندازیم، تعدادشان از شمارش بیرون است.

این مربی اندیمشکی با بیان این که پیشکسوت واژه ای قابل احترام در ورزش به شمار می آید، تاکید کرد: در فوتبال خوزستان برنامه وجود ندارد و اگر برنامه داشتیم، امروز دلسوخته ها خانه‌نشین نبودند. باید جایگاه مردان زحمتکش و بی ادعا مشخص شود. فعال بودن کانون پیشکسوتان استان می تواند، کمک شایانی به رشد این رشته در استان داشته باشد. در همین راستا نیز مدتی پیش کانون پیشکسوتان اندیمشک با حضور ورزشکاران صاحب نام استان و این شهرستان تشکیل شد و برای ارتقا جایگاه مردان قدیمی ورزش تلاش می کند.

وی افزود: در حال حاضر کانون شهرستان اندیمشک متشکل از آقایان حسین کازرانی (ملی پوش سابق تیم ملی و از افتخارآفرینان فوتبال خوزستان)، علی صلح دوست، فرامرز محمدی، هاشم مهدوی، یحیی بهادر، محمد رشیدی، حمید مافی، غلامی و سعید تخت شاهی است که صادقانه فعالیت می کنند. این مردانِ عاشق و متعصب آماده هستند تا لباس کار پوشیده و اندیمشک را به جایگاه اصلی خود در فوتبال ایران بازگردانند. جا دارد از نعمت مریدی، رییس هیات فوتبال اندیمشک نیز بابت تلاش هایش جهت ارتقا وضعیت این رشته در شهرستان تشکر کنم.

ایمانی در ادامه با بیان این که فوتبال اندیمشک، بازیکن ساز بوده و از ظرفیت های بالایی برخوردار است، گفت: البته از مربی گرفته تا بازیکن و از مدیریت گرفته تا سرپرست تیم‌ها، همه و همه باید هم همدل شوند و این اتحاد می تواند رمز موفقیت فوتبال باشگاهی باشد. خوشبختانه فعالیت هایی برای بهتر شدن وضعیت فوتبال اندیمشک نیز صورت گرفته است که امیدوارم فوتبال این منطقه به گذشته پرافتخار خود بازگردد.

وی همچنین خواستار توجه بیشتر به فوتبال اندیمشک شد و عنوان کرد: شهرستان اندیمشک همواره به عنوان یکی از صادرکنندگان بازیکن به تیم های مطرح استان شناخته شده است. فوتبال شمال خوزستان دارای پتانسیل هایی است که شاید در کمتر جایی وجود داشته باشد. فوتبالِ همیشه پویای این شهر زبانزد خاص و عام بوده و هست و از دل آن چهره های نامی زیادی بیرون آمده است و با کمی توجه می تواند شرایط خیلی بهتری پیدا کند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار