تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۲۰۰۸۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امت اسلامی از طریق فضای مجازی اجازه کم رنگ شدن آرمان قدس را ندهند
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به زنده بودن آرمان قدس گفت: روز قدس متعلق به امت اسلامی است. روز احساس مسئولیت امت اسلامی به سرنوشت اصلی ترین مساله مسلمانان یعنی آرمان قدس و رهایی فلسطین است.
 آیت‌الله عباس کعبی  اظهار داشت: روز قدس جلوه اقتدار معنوی امت اسلامی و نشان همدلی و همبستگی با مظلومان فلسطینی است. این روز نشان از احساس مسئولیت نسبت به سرنوشت اصلی ترین مساله مسلمانان یعنی آرمان قدس و رهایی فلسطین است.

وی افزود: هدف از راهپیمایی روز جهانی قدس که ابتکار امام خمینی (ره) است، تجدید عهد با آرمان رهایی فلسطین و قدس است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: شیطان بزرگ آمریکا و ترامپ از سال گذشته دنبال ارائه طرح خیانت بار عادی سازی روابط کشورهای مسلمان با رژیم غاصب صهیونیستی است. این طرح، یک طرح شکست خورده است. متاسفانه برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس مثل رژیم سعودی از این طرح ضد اسلامی حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به اهداف راهپیمایی روز قدس در احیای امت اسلامی و وحدت امت اسلامی گفت: روز قدس مایه همراهی و همدلی امت اسلامی است و اگر وحدت در پرتو قدس شکل بگیرد بسیاری از مشکلات جهان اسلام حل می‌شود.

آیت‌الله کعبی اظهار داشت: در سال‌های پس از انقلاب به آرمان قدس نزدیک تر شدیم و رژیم صهیونستی سست از قبل شده است. روز  قدس نویدبخش رهایی کامل قدس و پایان بخش طرح‌های مثل طرح معامله قرن است.

وی با اشاره به اینکه امسال به سبب شرایط کرونا راهپیمایی نداریم، گفت: از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها باید آرمان قدس را فریاد بزنیم و مظلومیت مردم فلسطین را گوش عالمیان برسانیم.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار